pátek 24. února 2017

Výčitky svědomí (test emoční inteligence)

Jím bez následných výčitek svědomí...otázka 15

- pořád, často, málokdy, nikdy....

- "Mami, řekla bys někdy tuhle větu:
Málokdy jím bez následných výčitek svědomí??? Ale já nejím s výčitkama svědomí. Já nemyslím na výčitky svědomí u jídla.
A kdo myslí na výčitky svědomí u jídla? Anorektik? Pořád jí s výčitkama svědomí???

Odpovědi málokdy nerozumím... Málokdy jím bez následných výčitek svědomí???? Co to znamená, když to řeknu? Znamená to, že je mám hodně často??? Skoro vždycky, když jím, tak mám výčitky svědomí????
U jídla nebo po jídle? Proč mám jíst s výčitkama svědomí?

Po jídle to dává logiku, to můžu mít výčitky svědomí.
Ale jím? Jako teď? Budu jíst banán s čokoládou a při každém soustě si budu říkat, že mám výčitky svědomí??
To asi nikdo nevypustí z pusy, ne???

Ano, souhlasím, nebo ne, nesouhlasím...to by bylo správné.

Ty odpovědi psal zfetovaný člověk, který absolutně nerozumí problematice...
Kdyby se nad tím zamyslel, tak to nenapíše....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...