čtvrtek 23. února 2017

Barvy do tiskárny

Jedu se Šárkou od psychiatra a zvoní mi telefon. Volá Eliška.
Vždycky ve mně při jejím volání hrkne, CO se děje....

- "Mamííí, musíš koupit barvy do tiskárny!!! Jsi ještě ve městě, že jo?!!"

- "Ne, zrovna jsem dojela před dům."

- "Jéé, to je hrozná škoda!! Co já si počnu? Sjedeme je koupit??? Já to musím mííít!"

- "Barvy do tiskárny jsem kupovala asi před měsícem. Nemám dalších 1.200 Kč. CO potřebuješ vytisknout?"

- "Jenom pět fotek mých koček 4x5 cm do očkovacího průkazu. Tiskárna píše, že dochází barva... Musíme je dojet koupit!"

- "Ale když budeš uvažovat LOGICKY, tak barvy jsem koupila před měsícem, ty jsi vytiskla asi 5 černobílých papírů Šárce do školy, tak to nemůže být nedostatkem barvy."

- "Prosíím, dojedeme je koupit, že jo?! Tiskárna píše, že dochází barva, tak je musíme koupit!"

- "Eli, posloucháš mě vůbec?? Kupovala jsem je nedávno. Nemám na barvy do tiskárny a ani bych je nejela koupit kvůli pěti malým fotkám koček. Nepřijde ti pět fotek koček za 1.200 Kč MOC???"

- "Ne. Tak kdy tam konečně dojedeš?!"

Po mnoha dohadech jsem ji přemluvila, aby si to dala na fleshku a došla s tím do Fotolabu, že jí to vytisknou...vlezlo se to na JEDNU FOTKU za 7 Kč!!!!!!!!!!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...