pátek 24. února 2017

Připadá mi, že se do dnešního světa nehodím (Test emoční inteligence)

Otázka třináctá:

Připadá mi, že se do dnešního světa nehodím.

A zase ty samé odpovědi jako u předchozí otázky:
pořád, často, málokdy, nikdy

Když zvolím odpověď málokdy, tak si jednou myslím, že se sem hodím a jednou si myslím, že se sem nehodím??? Jak si můžu myslet, jednou že jo a podruhé že NE?
CO na to mám odpovědět???

Souhlasím, nesouhlasím, nebo ANO x NE, ale tohle je blbost

Pořád mi připadá, že se do dnešního světa nehodím?  Pořád na to přece nemyslím...
To je přece blbost.
Buď se do dnešního světa hodím, nebo NE. Nic mezitím není..tudíž odpovědi často a málokdy jsou nesmyslné....
Přece neměníš názory tak často.
Takovou odpovědˇ (často a málokdy) zvolí jen člověk, který má pocity ode zdi ke zdi, jak na houpačce, normální člověk to tam přece nenapíše...

To je jako když chodíš často na záchod, tak to přece neznamená, že jsem tam nonstop..ale furt je tu nějaká naděje, že tam v tu chvíli NEJSI.
Když dám odpověď často, tak je tam furt nějaká naděje, že mi to nepřipadá že se hodím do dnešního světa. Takže to znamená, že nemůžu zvolit odpověď často, protože bych měla pocity jak na houpačce.
...že si jednou myslím to a za chvíli zase něco jiného.

JAK často sedíte na záchodě? Pořád, často, málokdy, nikdy.....tady nemá logiku odpověď NIKDY, protože občas si tam člověk dojít musí.... tam chybí odpověď OBČAS.

Měla by tam být odpověď: tímto se nezabývám

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...