sobota 25. února 2017

Komplexní úkol (test emoční inteligence)

Když před sebou máte komplexní úkol - máte se připravit na přijímací zkoušky, máte připravit nějaký strategický plán v práci, nebo třeba vychovat ze štěněte slepeckého psa:

- věříte, že to zvládnete
- vůbec nevěříte, že to zvládnete
- pokusíte se, ale máte pochybnosti, že to zvládnete
- když to nezvládnete, svět se nezboří

Ale dali mi tři otázky a chtějí po mně jen jednu odpověď, jak to mám udělat?? A já mám na každou otázku jinou odpověď.
Na přijímací zkoušky bych zvolila odpověď C, pokusíte se, ale máte pochybnosti, že to zvládnete
Na otázku číslo dvě máte připravit nějaký strategický plán v práci, bych dala odpověď B, vůbec si nevěříte, že to zvládnete a na otázku číslo tři vychovat ze štěněte slepeckého psa, bych zvolila odpověď A..věříte, že to zvládnete.
Co mám dělat? Jak mám odpovědět???
To je přece úplná katastrofa. Když dám jednu, tak ty dvě nebudou souhlasit!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...