neděle 5. března 2017

Jaydess


Koupila jsem SI nitroděložní tělísko.
Tak JINAK.
Koupila jsem Šárce tělísko.
Ještě před dvěma týdny by mě to ani nenapadlo.

Za posledních sedm let života se Šárkou se toho stalo TOLIK, až se kolikrát divím, že jsem to přežila.
A že to přežila ona.

Před vánoci, mezi svátky a na Silvestra chtěla ke kamarádce ze školy do nedaleké vesnice.
(A matka blbá, naivní zkouší znovu své dceři věnovat svou důvěru.)
A protože se jí nedá věřit, musela mi donést potvrzení od matky kamarádky, že tam BYLA. Dokonce jsem mámu viděla, když jsem tam Šárku vezla, a mluvila jsem s ní i telefonicky.

O to víc jsem se divila když Šárka v únoru přišla s tím, že nedostala menstruaci.
Dvakrát jsem jí dělala těhotenský test, který byl naštěstí negativní.
Objednala jsem ji na gynekologii.
Chvilku jsem koketovala s myšlenkou na pilulky, ale za a) Šárka není schopná brát pravidelně ani své psychiatrické léky (v této chvíli je to Valdoxan a Aripiprazol), denně na to musím dohlížet já....za b) občas zvrací po jídle, tudíž účinnost by nebyla zaručena..
...a za c) před 6 lety jsem po 3 měsíčním užívání HAK skončila na 14 dní v nemocnici, kde jsem absolvovala katetrizaci, 4 transfůze, mám stenty v břiše a léky na bolesti jsem brala snad rok....

Doktorka byla skvělá a doporučila mi pro Šárku nitroděložní tělísko.
Jen ta prvotní investice 5000 Kč mě docela šokovala. Jasně, vyjde to pomalu asi stejně jako HAK na ty tři roky, ale když člověk nevydělává, je to dost velká pálka, kterou má ukrást z už tak mizerného domácího rozpočtu.

Šárce to bylo fuk. Chce spát s chlapama, tak proč ne, že...

Debata s ní je kolikrát tak marná a zbytečná.
- "A proč si nevzal kondom?"
- "Co to je?"
- "Proč si nevzal ochranu, když s tebou spal?"
- "Já nevím, ASI zapomněl, ne?!"

Vysvětlovala jsem jí, že by se ten muž měl na antikoncepci podílet... Kdyby mi přispěl aspoň půlkou a třeba i ve splátkách...
Marnost.

Prý: "PROČ? Vždyť jsme JENOM KAMARÁDI!!!!"

Kamarádi spolu spí? Já mám asi nějaké zastaralé názory na kamarádství. Asi jsem fakt spadla z jiné planety.

Tak jsem to zkusila znovu.
A prý je BLBÝ mu o to říkat.

A není blbý, aby oni souložili a já jim to financovala?
Asi ne...




6 komentářů:

  1. Páni tak tohle mě trochu překvapilo , i když pokud trpí Hraniční poruchou ? nebo jinou podobnou ,neobvyklé to není , ale podle mě by se i kluk měl starat o to , aby dívka neotěhotněla a pokud nechce ochranu tak at přispěje na alternativu , i když ta zabrání pouze otěhotnění a kamarádi , kteří spolu spí .... nelíbí se mi to , ani ta myšlenka , pro mě v tom musí být city ne jen potřeba a pudy. Nemáš to vůbec jednoduché se třemi dětmi a starostmi , přeji hodně sil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani mně se to nelíbí, Tome, ale co nadělám? Nedá se jí to vysvětlit:-( A vnouče fakt (zatím) nechci.

      Vymazat
  2. Ach jo, ještě toho trochu, jako bys neměla potíží už dost. Stále máš můj obdiv, že ještě zvládáš, co Ti život naděluje.

    OdpovědětVymazat
  3. Tobě zcela rozumím , nedivím se , že zatím nechceš vnouče a vím , že Šárce se to vysvětlit nedá , má svou hlavu . Můj bratr už bude mít druhé dítě , jsme z toho všichni neštastní , ale nic nenaděláme.

    OdpovědětVymazat
  4. Koukám, že vysvětlit něco Šarce bývá asi i těžší než Elišce. Upřímě Šarku važně nechapu, hlavně větu jsme jen kamarádi, naopak plně chápu tohle řešení, kdyby Šárka ještě otěhotněla, radši nedomýšlet...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, oběma se něco nedá vysvětlit. Každé z jiného důvodu. A v posledních letech je to převážně u Šárky. Od Elišky se podobných zážitků (snad) nedočkám, ta má aspoň rozum.

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...