pondělí 6. března 2017

Zprávy z BN od Elišky

- "Jeníček otravuje mě a Martina a teď chtěl zapnout Déčko
- Pomoc, nudím se. Nevím, co mám dělat.
- Jan furt opakuje Ina koše, je to trapný
- Babička čučí na fotbal, nemá to smysl.
- Děda čumí na sport s babičkou v obýváku a my jsme v ložnici.
- Ani nevím, kde teď babička je. Děda říkal, že šla ven za klukama. Nechápu, co tím myslel."

Takové a podobné zprávy mi chodily dva dny na Facebook. Úmyslně jsem ho zapínala kvůli Elišce (a to měla štěstí, že měl soused dva dny wifi free, dnes už mohla psát jen sms-ky a připravovat se tak o kredit...)

Kolikrát si říkám, jestli mi to stojí za to.
Vyexpeduju dvě ze tří dětí (tři naráz by nepřežili) k mamce naivně si myslíc, že budu mít dva dny VOLNĚJI..... a místo klidu mám neustále Elišku na "drátě" a pomáhám jí přežít dobu u babičky... a ujišťuji ji, že to určitě vydrží.

Teď říká, že už je tam naposledy.

Nějak nechápu moji mámu, proč si s nima nesedne a nehraje, proč je nevezme na výlet, do cukrárny, na nudle, co má Eliška ráda nebo na pizzu...


Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...