úterý 7. března 2017

iPad ohřívejte co nejrychleji


Kolikrát jsem si řekla, že mě Šárka nemá už čím překvapit.
Má. Pořád se jí to daří.

V receptu píšou: tato omáčka je neuvěřitelně jednoduchá.
Možná.
Pro někoho jiného.
Nikoliv pro moji dceru studující druhým rokem obor kuchař-číšník.

Sice jsem jí to vysvětlila, ale měla jsem práci. Říkala jsem si, že na tom nejde nic zkazit.
Věsila jsem prádlo a věděla jsem, že do pěti minut budu v kuchyni.

Šárka neví, KOLIK je půl litru vody na jeden zeleninový bujón. A i kdybych jí to řekla stokrát, druhý den to nebude vědět zase...
Neví, KOLIK je 30 gramů strouhaného sýra...a neví to ani tehdy, když leží kuchyňská váha na lince... A na obalu sýra je jeho hmotnost.
Místo 30 gramů dala 150 -  jen 5x tolik...

Marnost nad marnost.

Když jsem vešla do kuchyně, málem jsem dostala infarkt.
Půjčila jsem Šárce iPad, aby si mohla recept číst....
Nenapadlo by mě, že ho položí na  poklici hrnce, kde mi bublají brambory vařící se ve slupce a že bude iPad vařit v páře....

No nic, omáčku jsem dodělala a dala se jíst....
A Šárka stejně nepobrala, kde se stala chyba....

..že  OMYLEM zapíná friťák, to beru.
...že nechá zapnutou troubu, když si ohřála lasagně, to beru...
...že nechá zapnutou plotýnku pod pánví s olejem, když si dosmaží řízek  a odejde nahoru, to beru...
..ale vařit mi iPad v páře????

2 komentáře:

  1. Má to aj Milo, preto je to tak vyčerpávajúce mať ho doma, stále striehnúť, je dôležité mať stály lekársky dohľad, konzultovať, nastavovať llieky...sú aj fázy, kedy je to horšiu, u nás zima.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...