pondělí 6. března 2017

K babičce


Autíci jeli na tři dny  k babičce. K mé matce.
Eliška do jedné hodiny v noci brečela, že NECHCE, že nikam nepojede, proč ji nutím....ap.
A to to věděla 14 dní dopředu.


Ani Jeníčkovi se nechtělo. Ale neměl na výběr. Nechala bych ho tam celý týden, ale nemá ho kdo odvézt a zase přivézt.


Jeníčkovi jsem nachystala jeho růžový batůžek a než jsem donesla jeho léky, už měl sbaleno:

- iPad (aby se nenudil), nabíjecí kabel, žluté polévky z Kauflandu, aby měl co jíst a dvd, aby se měl na co dívat...


A když jsem kontrolovala velký červený kufr Elišky, bylo to něco podobného...i Pod na písničky, iPad na hry, kočičí pelech, kočičí záchod, koulodráhu pro kočky, kočkolit, kočičí hračky a hlavně KOČKU v přepravce.


Ale už si přibalila i hřeben, což je super. (Nebo i ten je na česání kočky?)


Na co se zdržovat takovýma maličkostma jako jsou kalhotky, ponožky, tepláky, tričko, pyžamo, nedejbože kartáček na zuby a pasta, že....
Hlavně kočku, své jídlo a iPady...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...