sobota 18. března 2017

Babička odešla

Babi, už tě nic netrápí, už to máš za sebou. Odpočívej v pokoji. Těším se, až se zase uvidíme.






V Prostějově s Eliškou...


Eliška s babičkou Evou...



Dvě úmrtí během jednoho týdne nutí člověka přemýšlet nad životem.
"Teta Věra" sice nebyla pravá teta, ale byla to 48 let kamarádka mamky a ona nás tam jako děti často brávala na návštěvu.


Třeba mi tím Bůh chce říct, že život je krátký na to, abych se pořád trápila a snažila se vyhovět všem ostatním.
Možná mám myslet i na sebe....na to, CO CHCI já, co je pro mě důležité...

3 komentáře:

  1. Je mi to moc líto , držte , posílám hodně sil. A ano život je příliš krátký na to , se trápit a mysli občas i na sebe . I to je důležité.

    OdpovědětVymazat
  2. Úprimnú sústrasť, opatruj sa!

    OdpovědětVymazat
  3. Upřímnou soustrast. Ano, teď už je nic netrápí a jej jim dobře.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...