čtvrtek 12. června 2014

Domino




Domino nemá Jeníček rád, a tak se schoval pod peřinu u Šárky v pokoji.



Nakonec se mi ho povedlo ukecat. Za nanuka:-)
Nanuk je v tom vedru nejlepší motivace.


Zpočátku mu to nešlo, ale konec už byl lepší....









V bytě máme i v noci 28 stupňů, takže poslední dny jen "přežíváme"....



8 komentářů:

  1. To je krásný domino :-)
    Šikulka :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Marcelko, my máme v bytě ještě hůř! Za nanuka bych taky leccos udělal. Hledáme si zrovna novou práci a jsem zvědavý, jak to dopadne.

    Držte se všichni! Zítra už snad nebude tak vedro!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem psala článek, byla jedna po půlnoci, odpoledne i doma teploměr atakoval třicítku:-(

      Vymazat
  3. Aspoň že sa nakoniec nechal ukecať. Nieje Jenikovi horuco v tom dlhom tričku?
    Aspoň my máme v byte strašne horúco, nakolko bývame až na siedmom poschodí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenda tvrdí, že mu horko není, ale kdo ví... On odmítá chodit v kraťasech a v tričku...nechce mít holé ruce a nohy. Loni chodil v dlouhých rukávech a dlouhých kalhotách celé léto.

      Vymazat
  4. Jo, mně se to domino taky líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  5. moc pěkné domino :-) http://yoshikuni-pise.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Dobry den, sleduji Vas blog a fandim Vam, jste silna. Narazila jsem ted na zajimavy clanek o autismu, ktery odemceli v eRespektu, mozna uz jste ho zaregistrovala v lednu, kdyz vysel. Je to zajimave:

    http://respekt.ihned.cz/c1-61612820-deti-uplnku?utm_content=buffer9c9e9&utm_medium=social&utm_source=facebook.com&utm_campaign=buffer

    Petra

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...