pátek 6. června 2014

Skořápky potřetí


Skořápky - obyčejná hra, kdy něco schováte pod víčky, zamícháte víčka....a druhá strana má uhodnout, KDE daná věc je...


Poprvé jsme to zkoušeli, když bylo Jeníčkovi asi 4,5 roku.
Nechápal, co po něm chci...


A nechápal to ani o rok později....




Až teď - v sedmi letech a čtyřech měsících ví, co se po něm chce, dovede udržet pozornost, NAJDE schovaného dudánka....a má z toho radost.


Tedy raději schovává on a hledat musím já...ale mně to nevadí, pokud to není dvě hodiny v kuse....



Nejoblíbenějším schovávacím artiklem jsou postavičky z "jogurtů".
Jednou jsem je koupila na zkoušku. Říkala jsem si, že mí autisté o jogurty nestojí, ale třeba je čokoládovo-vanilkový dezert s Krtkem či ježkem zaujme.... Zaujal, díky Bohu, jinak bych je musela sníst sama. Chutná hlavně Jeníčkovi.


Jeníček se občas zeptá Elišky, jestli jí "jogurt" chutná a když ona odpoví po pravdě, že NE, tak se Jenda běží vztekat do postele a nadává na Elišku...




Bílá víčka jsou teď Jeníčkovou nejoblíbenější hračkou - staví si je do řad, dělá komíny, schovává pod ně různé věci a nikdo mu je nesmí vyhodit.


10 komentářů:

  1. tak tohle hrozně ráda vidím :) mám radost, že Jeníčka něco opravdu baví a dovede se takhle na nějakou dobu zabavit :) a jak koukám, tak udělal za tu dobu pořádnej pokrok :) jen tak dál a přeju hodně sil ♥

    OdpovědětVymazat
  2. No prosím tě, to je jogurt? Takový jsem ještě neviděla a vůbec se Jeníčkovi nedivím, že mu chutná a že se mu líbí. S těmi figurkami je to bezva nápad a využít víčka jako skořápky je taky skvělé.

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som toto nasim detom kupila raz, nechutnalo aj ked zamer bol rovnaky ako u teba. Aspon tebe vysiel zamer :-)
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělá hra,to je jogurt s postavičkou krtka, kde to prodávají?? To by se nám líbilo :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Skořápkáč jeden :-) Dej mu stolek před dům a může kluk vydělávat :-)))
    Tyhle jogurty vůbec neznám, líbí se mi, asi si nějaký koupím pro sebe :-)
    Jeníčkovi to s brýlemi strašně moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  6. Připomíná mi to nějakou moji hru z dětství, jen si nemůžu vzpomnět na kterou, možná to bude "Smolíček Pacholíček" :D
    Kdy se pod "stromečky" hledají berušky, hříbečky, atp. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Zase další pokrok - prima - ať se daří a Jeníček má radost!

    OdpovědětVymazat
  8. Jde to pomalu, ale je to další Jeníčkův pokrok. Přeji ti hodně trpělivosti. Jsi skvělá máma. ☼ :-))

    OdpovědětVymazat
  9. Nějaký čas jsem tady nebyla a vidím, že Jeníček brejličky v pohodě nosí, to mám radost. A skořápky mu také jdou, další pokrok, raduj se! :-)

    OdpovědětVymazat
  10. To je príma, že to Jeníčka baví a krém má rád.
    Já ho také koupila vnoučkovi Samíkovi a měl tam figurku ježečka.
    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...