pátek 27. června 2014

Goki - Mašinka



Jeníčkovi se "pracovat" nechtělo...


...a navíc mu to moc nešlo...




Takže jsem mu musela hodně pomáhat....


Roztřídila jsem "kartičky" podle barev a nachystala jsem mu dvojice...




Společnými silami se nám podařilo dílo dovést do zdárného konce, i když se u toho Jeníček čertil.




Hračky jsem vrátila v úterý paní z Rané péče...


...a Jeníček zatím netuší, že už si na něj chystám další úkoly....


Jako odměna nanuk...Co také jiného v létě v horkém bytě, že...

5 komentářů:

  1. Odměnu si Jeníček opravdu zasloužil, je velká šikulka.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak možno inokedy mu to pôjde lepšie...nie každý deň má každý svoj deň. ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jééé, Jeník má povlečení s Teletubbies. ^_^
    Ale tak hlavně, že se to povedlo. Jeník je šikula. :)
    Dá se říct, že jsem v takovém věku, kdy mi nemocnice už nijak psychicky neublíží a navíc jsem na ní už za posledních pár let zvyklá. ;) A ty moje "nemoci" nejsou zase až tak strašné. Existují i lidé, kteří jsou na tom mnohem hůř.
    To mi je líto, že něco z toho trápí i Vás. Já doufám, že se to zlepší a dávka léků se sníží. :)
    Děkuji, moc si toho vážím. Člověk má někdy chuť hodit flintu do žita, ale můžu říct, že jsem ve stádiu, když už jsou to "jen" chutě. Nejsem si jistá, jestli ještě někdy uvidím život jako krásný, ale to mi pořád nebrání prožít život tak, jak já bych chtěla. :)

    OdpovědětVymazat
  4. šikovný chlapec :)... teším sa ako napreduje, len tak ďalej... :) držte sa :* ♥

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...