úterý 17. června 2014

Výlet do Pyšel I.


Asi rok jsem slibovala Elišce, že ji někdy vezmu do Pyšel.


Pár km a pořád to nevycházelo.


Abych zahnala její chmury a deprese, poprosila jsem maminku, aby pohlídala Jeníčka a jeli jsme na malý výlet.


Eliška byla nadšená...


Chodila a říkala: "Jééé, tady bydlí Iva, to je TA hospoda, kde bydlí asi Růža?, TAM je ordinace pana doktora Panenky  a TAM je Včelín ap...
Kdo sleduje seriál Doktoři z Počátků, tak určitě pochopí....












A protože jsme na první pokus nenašli hřbitov ani dům, kde bydlí "Josefka", tak se budeme muset zase někdy do Pyšel vrátit. Ale není to daleko a je tam hezky, tak to nebude problém...






16 komentářů:

  1. Ahoj Marcelko,koukám,že jsi byla u nás v "Počátkách "na návštěvě.Moc hezké fotečky jsi pořídila,prošla jsi náměstí..Josefka bydlí na náměstí naproti pekárně-cukrárně,vedle toho je obchod Josefky ,tam je drogerie,a naproti mezi koloniálem a řeznictvím je cesta na hřbitov.Až pojedeš příště ,písni a já ti poradím.Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, super, až pojedem příště, tak se ozvu. Děkuju.

      Vymazat
  2. kdyby tak lo, aby ste takové výlety mohly pořádat aspoň jednou týdně...tak moc byste to všichni potřebovali!.....ale jak se říká, nemusí pršet, stačí že krápe...jsem strašně ráda, že se našel kousek času, který jste mohly strávit takhle společně na výletě:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Marcí, ty jsi tak strašně hodná maminka:-).

    OdpovědětVymazat
  4. To je paráda, že Eliška měla radost .... :-), krásně se to čte. A co kdyby si udělala takový svůj "radostníček", sešit kam si lepila fotky nebo jestli ráda kreslí nebo něco co jí to připomíná (ubrousek, pohled, vstupenka ...) kde jste spolu byly, třeba něco k tomu napsala, a naplánovaly si (i když na dobu neurčitou) něco, kam a na co, se těšit příště? Člověk se potřebuje na něco těšit. A až přijdou špatné chvíle, podívat se do radostníčku a najít v nich něco pěkného, a že bude zase lépe ....., třeba za čas, ale bude .... Přeji vám všem doma, ať je líp. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten sešit není špatný nápad. jsem zvědavá, co na to Eliška. Děkuju.

      Vymazat
    2. mne to pride tiez dobre, mathis a robin maju zazitkove denniky, ktore im zalozila pani Strausova a ja v nich pokracujem. Robin tam ma aj vstupekny a jizdenky a krasne to komentuje(dobre, je mladsi ale to bude pekna pamiatka aj na neskor)

      Vymazat
  5. Tak tedy mám to kousek a v Pyšelích jsem nebyla ,budu to muset napravit - je tam podle fotek krásně ...a seriál nesleduji....možná škoda, já na televizi ale nekoukám.
    Jsi zlato jak se dětem věnuješ. Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. No tak jupíííííííííííí, konečně nějaká odreagovačka:-) Irena

    OdpovědětVymazat
  7. Jej, teším sa, že ste mali radosť. Taký výlet s maminkou je dobrá vec.
    A mestečko aj fotky z neho sú krááásne. Vďaka za ukázanie.

    Želám vám radostné dni. Letitia.

    OdpovědětVymazat
  8. Velmi malebné městečko :-)
    Doktory z Počátků nesleduju, ale nedivím se, že tam Eliška chtěla, vypadá to moc hezky. Jsem ráda, že se vám výlet vydařil ;) ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Odpovědi
    1. ..žije, zlobí, odmlouvá...jako mnohý puberťák....

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...