středa 18. června 2014

Výlet do Pyšel II.





















6 komentářů:

  1. Holky, hezky si jezdíte a fotíte:-) . Moc na vás myslím Věra♥

    OdpovědětVymazat
  2. Som rada, že je Eliške lepšie a výlet sa jej páčil. :-)
    Inak to tam vyzerá super...aj keď ten seriál nesledujem vôbec. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Výlet to musel být krásný, a je dobře, že jste se holky spolu samy užily!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, chodím k tobě pod svým blogem na blogu. Ale teď jsem přihlášená na blogspotu, kde mám citáty tak se prosím nelekej, kdo to je :-)

    Moc krásná procházka výlet a opět krásné fotky.
    http://yoshikuni-pise.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Jéjda, tak žádné Počátky, ale Pyšely to jsou! Ten seriál s manželem sledujeme a mrzí nás, že je jen jednou týdně, protože se nám moc líbí. Zachytila jsi Marcelko, místa, která za seriálu opravdu znám. To byl fakt skvělý výlet.

    OdpovědětVymazat
  6. Amelie, Marcelko, děkuju za návštěvu a pochvalu textilní knihy. vymýšlela jsem, že by se to dalo vyrobit jednodušeji i z papíru. tak kdyby tě to zajímalo, napsala jsem to do komentáře pod tu knihu.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...