sobota 21. června 2014

Půlka langoše


Mám radost, když Jeníček ochutnává "nová" jídla. Ještě pamatuji doby, kdy jedl jen suché rohlíky.
Občas se odhodlá vyzkoušet něco, co dříve nejedl.


Narozdíl od Elišky. Ta kromě svých cca tří nebo čtyř věcí (Actimel, čerstvý !!! rohlík s máslem, jahodové knedlíky, některé ovoce) žádné změny nepřipouští. Ani to nezkusí.


Jeníček chtěl ochutnat...ale jedině na prkýnku.... a jen u televize....


Ale jsem ráda, že se vůbec nají, že ochutná nové jídlo, tak proč ne.


Jednu půlku snědl on, druhou já.... a moc nám to chutnalo.
Jsem ráda, že někdy nejím SAMA....

9 komentářů:

  1. to je parádička!!!!!:-).....moc moc gratuluju k dalšímu pokroku:-).....langošky, ty já taky ráda...nejradši s kečupem sýrem a česnekem:-)

    OdpovědětVymazat
  2. To je báječné!!♥
    ...a teď mám strašný hlad :D vypadá to skvěle! Abych zítra koupila těsto na langoše...:)))

    OdpovědětVymazat
  3. To je pokrok, který mámu potěší. A je u toho tak zabrán, že vůbec nevnímá okolí. Přeji mnoho dalších krůčků ke štěstí.

    OdpovědětVymazat
  4. Langose jsou dobre a tak se nedivim ze mu chutnaji ,jak se tak na nej divam tak vidim ze se z nej stal uz velky kluk.Doufam ze bude ochutnavat vic a vic jidel .

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to držím palce, je supr když Jeník něco nového ochutná....langoš vypadá lákavě, ale u nás by jsme neuspěli, cokoliv s kečupem " nene " :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tys mi teda udělala chutě na langoše! :-) Jeníčkovi to děsně sluší, má moc pěkný účes a brýle, fešák!

    OdpovědětVymazat
  7. mňaaam!!! Ani sa nečudujem, že mu chutilo. Langoše dokážu voňať na niekoľko kilometrov! :) Ale ja teraz také nemôžem... a ani nevieš ako by som si dala :). Som rada, že vám chutilo a čo ty vieš, možno časom si dá aj Eliška :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to je prima. Však na to Jeníček přijde, že spousta věcí je dobrých, jen mu to chvilku potrvá. .-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...