čtvrtek 5. června 2014

Dostavte se na OSPOD

Já vím, že jsou lidi zlí...ale že až TAK?!!!!
Kdysi jsem si myslela, že manželé se mají mít rádi ...jak jsem se mýlila....
Myslela jsem si, že po rozvodu už budu mít KLID...a zase jsem se mýlila.
Můj život je snůška omylů.

V lednu proběhl soud o děti a ty byly svěřeny do mé péče. A myslím, že jim to hodně prospělo.
V červnu jsem se rozvedla. Padl můj sen o tom, jak se lidé milují až za hrob.
Padly mé sny o tom, jak zachovám dětem úplnou rodinu...a jak se nebudu rozvádět...
Teď vím, že jsem to měla udělat o mnoho let dřív, ale tehdy jsem na to neměla odvahu ani sílu.

Pro děti bylo tohle období velmi náročné. Rozvod rodičů je těžký i pro "zdravé" děti, natož pak, když dvě děti mají poruchu autistického spektra a jakákoliv změna je vykolejí.
Stěhování s autisty bylo extra náročné.
A když už jsem si myslela, že bude konečně "klid", tak mi ZASE podkope nohy ten, který by se měl snažit o pravý opak.
Ten, který by měl své děti chránit a milovat, ten mi vrazí kudlu do zad... (pro autisty: jen obrazně)
Jak může někomu nezáležet na vlastních dětech a způsobovat jim další utrpení?
Sama se starám o děti, sama nakupuju, sama obíhám s dětmi doktory, řeším šikanu ve škole a dalších tisíc maličkostí denně a on mi bude starosti ještě přidělávat?

Místo aby byl ten NĚKDO rád, že se mu vzorně starám o děti, že plním své povinnosti na 150 procent, tak ten člověk má potřebu mi ubližovat dál?
Děti jsou slušně vychované a učitelé si je chválí. To je pro mě největší odměna.
Věřím, že se nemám za co stydět ani se čeho bát.

Když mi ve středu volali z OSPODU (orgán sociálně-právní ochrany dětí), nevěřila jsem.
Myslela jsem si, že tam se řeší případy, kdy se někdo nestará o děti, kdy je někdo bije či jinak týrá...ale že tam skončím já, to jsem FAKT nečekala.
A navíc VINOU toho, koho jsem kdysi měla ráda....toho, kdo by měl dbát o blaho svých dětí!!!!???
Pane Bože, KDE to jsme?!
Copak si myslí, že TOHLE někomu prospěje?
Co tím chce dokázat? Aby se dcery úplně zhroutily?
Eliška denně brečí a špatně kvůli NĚMU spí...
Už tak je chudák na antidepresivech a tohle jí určitě nepomůže.

A tak mi v hlavě už od středy zní věta:
"Žádáme vás, abyste se dostavila na MěÚ, Odbor sociálních věcí...k projednání individuálních plánů OCHRANY DĚTÍ..."

Já teda nevím před kým by ty děti měly chránit....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pevně doufám, že na tom úřadě (ochrany dětí) budou opravdu dbát o blaho dětí... Já se nemám za co stydět, dělám maximum možného.
Stydět by se měl (podle mě) někdo úplně jiný!

1 komentář:

  1. Marci tak toto číst mě dostalo do varu. Ty snad nebudeš mít pokoj a pořád se bude o tebe někdo otírat??? Znám vše jak to u tebe funguje,jaká jsi skutečně výborná máma a smekám před tebou. Drž se holka zlatá,děti tebe potřebují.držím palečky.pa Miluš

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...