středa 27. května 2015

Pexetrio Znáš naše stromy?














6 komentářů:

  1. To je tedy ale dost těžké pexeso, to by některé ani o dost starší dítě nezvládlo. To jestli Jeníček zvládá, tak to klobouk dolů! Moc Jendu zdravím, Riky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě to nehrajeme jako pexeso, to by bylo opravdu moc těžké. Jeníček se spíš řídí stejnou ikonkou v levém horním rohu.

      Vymazat
  2. Aj mne sa to zdá náročnejšie , Janík je dobrý žiak !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to náročné, taky mluvím a ukazuji spíš já a třeba v Jeníčkovi něco zůstane:)

      Vymazat
  3. Takové pexeso by se líbilo i mně :-) Jeníček opravdu dělá velké pokroky. Díky mamince.

    OdpovědětVymazat
  4. Velmi zajímavá naučná hračka! :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...