úterý 19. května 2015

První velká jízda vlakem


Nedávno nazrál čas k tomu, abysme zkusili jízdu vlakem.
Jeníček zvládl pár km loni na táboře s APLOU, ale jinak vlakem jet odmítal. Ani holky ho nedovedly přemluvit.


Ještě před rokem či dvěma nemyslitelné.
TEĎ jsem věděla, že to Jeníček zvládne.


Hlavně nezapomenout na "úplatky", na jídlo, na pití, na bonbóny....
Hračky a iPad  z batohu před lidmi odmítal vyndat, tudíž bylo na mně bavit ho celou cestu.


Chvilkama se Jeníček díval z okna, chvilkama se tulil ke kufru s hračkami...



Pořád se ptal, jaká stanice bude "teď" a kdy už tam budeme.


V Praze jsme měli chvíli čas na další přípoj, a tak si dal Jeníček vodu, čokoládu na špejli a Brumíka...





A tady už nám to jede dál. Poctivě stál za oddělovací čárou a hezky se držel kufru.


Po vyšetření v SPC dostal od kamarádky za odměnu plyšového čuníka a dva dudlíčky, za což jí patří neskutečný DÍK... a byl spokojený. Ještě jsem mu koupila oblíbené fazolky do vody...




...a pak už utíkal do auta...


Neskutečný výkon.
Díky Bohu za každý pokrok, za každý krůček vpřed, za každou světlou chvilku v životě.

9 komentářů:

  1. Jste skvělý.... to jsou fakt pokroky.....moc vám fandím Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Tleskám moc!Jeníček je šikulka!Držím palce at je takových dní víc a více.Věra

    OdpovědětVymazat
  3. To je úplně na gratulaci Vám i Jeníčkovi. Takže gratuluji. Úžasné :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasné, Jeník je šikulka:) Gratuluji ke krásnému úspěchu!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Super, to je skvělé. Jeníček je opravdu kabrňák! A také má skvělou mamku, která má na jeho úspěchu také velikou zásluhu.

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem ti to říkala, že jsem měla v obchodě celebritu...Jeníčka :-))). Těším se na častější návštěvu, když už jste takoví cestovatelé. :-) Slávka

    OdpovědětVymazat
  7. To je veliký pokrok, gratuluji!

    OdpovědětVymazat
  8. Co dodat... . Jste prostě úžasní! Moc vám přeju takové pokroky a pevně doufám, že do toho jednou "dozraje" i můj syn.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...