pátek 29. května 2015

Na hřišti i v obchodě


Trénujeme sociální dovednosti a daří se nám to čím dál tím lépe.
Návštěva KFC...
Tady Jeníček hranolky odmítl, je zvyklý na Mc Donalda, ale nenutila jsem ho.


Stačilo mi, že se tam podívá, ukázala jsem mu, co tam mají, jak to vypadá uvnitř nákupního centra...


....pohrál si s vodou...




...zařádil si na hřišti...




..a nechal si sundat mikinu!










....a ještě jsme zvládli koupit nový míč a bublifuk...
Nechtělo se mi to totiž tahat s sebou do Ostravy, i tak jsme měli kufry víc než těžké...


Do obchodu už se Jeníčkovi sice nechtělo, ale věděla jsem, že to zvládne.


Dřív by byly 3-4 "akce" za den nemyslitelné.
Je úžasné občas listovat blogem - Jeníčkovým zážitkovým deníčkem - a těšit se z jeho pokroků.

10 komentářů:

  1. Na Jeníčka má náš ostravský vzduch opravdu pozitivní vliv. :-))))

    OdpovědětVymazat
  2. Užasné ...ty pokroky jsou Marcelko tvým přičiněním a láskou vás všech společnou i s holčinama . Jste bezva rodinka a trvoje trpělivost je nekonečná.Jen tak dál.

    OdpovědětVymazat
  3. Jeli jste do Ostravy na návštěvu?

    OdpovědětVymazat
  4. Přesně, jak píšete - stačí zalistovat blogem o pár let zpět a člověk by nevěřil, že je to stejný Jenda. Je to veliký pokrok a Jeníček je úžasnej!

    OdpovědětVymazat
  5. At si rika kdo chce a co chce, ja vidim, ze snaha a motivace jsou to nejlepsi, co je treba na ceste k uspechu. Jen tak dal. Je to jiste dost vysilujici, ale zase na druhou stranu - kdo z tech, kdo jsou podobne "specialni" (ja taky,) ma to stesti, ze mu pomaha rodina atd. ? Odpovim si sam - je jich asi docela malo a jak dopadaji nechci ani domyslet. Me docela staci, co za trable (ted i mj. existencni) mam ja a nejak se to nedari resit.

    Tak na sebe davejte vsichni pozor.

    OdpovědětVymazat
  6. Marci, já jen koukám, jak Jeníček vyrostl, ten už je ale velký! A jak je ostříhaný, připadá mi to jako nedávno, když jste měli se stříháním velké potíže! Jsi moc šikovná maminka! Smekám!

    OdpovědětVymazat
  7. Už jsem u Tebe dlouho nebyla na návštěvě a připadá mi, že Jeníček hodně vytáhl, vyrostl. Jinak cítím s ním, mne taky láká každé dětské hřiště a pokud je tam nějaká atrakce, která mne unese, hned jsem tam! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Kampak jste se to zatoulali takovou dálku? Ale Jeníčkovi se na novém místě očividně skvěle daří a to jak ve městě, tak i (jak jsem viděla v předchozím článku) mezi zvířátky na venkově. Je radost na něj pohledět.

    OdpovědětVymazat
  9. Gratuluji k takovým pokrokům, vím o čem to je :o)

    OdpovědětVymazat
  10. Za tu dobu jste ušli obrovský kus cesty a díky tobě je Jeníček teď bezstarostný kluk, který si postupně zvyká na dřív nemyslitelné. Myslím, že při vší té práci a starostech a nervovém vypětí, tohle jsou okamžiky, které všechno vynahrazují.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...