pondělí 4. května 2015

Průhonický park





Dnes bylo krásné odpoledne...


...a tak jsem Jeníčkovi navrhla malý výlet.
JAK nádherný pocit - JEN TAK si smět vyjet na výlet....


Nikdo s námi nechtěl jet, tak jsme jeli sami... tedy s oslíkem...











Chvilkama mi trnulo srdce. Nevěděla jsem, zda to Jenda stihne ubrzdit, když běžel až na kraj....nebo zda neutopí oslíka v rybníce, jak s ním mával ze strany na stranu, ale naštěstí se žádná kalamita nekonala.





Několikrát jsem ho musela mírnit, aby nemlátil oslíkem do keřů a stromů, ke kytičkám se naštěstí nedostal, ale vcelku jsme si procházku užili...


4 komentáře:

  1. Výlet jak vidím se vydařil..počasí vám přálo..mějte se..Ila

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Marcelko,loni jsem tam byla ,je tam moc krásně,hlavně,když kvetou rododendrony.Jenda si to určitě užil.Myslím,že by se mu moc líbilo i v dendrologické zahradě.Tam je i pěkné dětské hřiště.Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pekne fotky. Pruhonicky park je kouzelny.:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé tam bylo ale nádherně!♥ Sluníčko tam sluší, jezírko tam sluší, Jeníček tam sluší :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...