sobota 16. května 2015

Prohlížení fotek


Eliška se žížalou...



Jeníček si rád prohlíží s Eliškou fotky...



Hádá, kdo je na fotce...





Eliška hned přinesla šatičky, které holky nosily, když byly malé.... a divila se, jak se do toho mohly vejít... Schovává je jako velký poklad.









5 komentářů:

  1. Není nad krásné vzpomínky. Taky mne občas napadne vyndat album s dětmi. :)

    OdpovědětVymazat
  2. To musela být pro Jeníčka příjemná zábava :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty šatičky jsou krásné! My máme dva kluky, tak jsem o šatičky a mašličky holčiček přišla. Po klucích mě nic malého nezůstalo. Za prvé nosili oblečení po sobě, tak se stačilo unosit a za druhé to, co bylo ještě hezké, jsem rozdala v rodině... Eliška byla krásná holčička, ale to ona je pořád, i když už je to slečna. ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. To je fajné :) A šatičky jsou parádní:)

    OdpovědětVymazat
  5. Jej tie šatičky su rozkošné a na tej fotke v tých červenych šatách je Elliška? nádherná :) a aj Vám to tam sluší :)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...