čtvrtek 14. června 2012

iPad podruhé


Normálně neumí Jenda složit puzzle ze čtyř  kousků.
Dřevěné či papírové puzzle ze čtyř kousků zvládne jen s mojí dopomocí.


Ale na iPadu to zvládne sám...  kočka má sedm kousků.


Ale už se mu povedlo složit obrázek z deseti kusů.


Kohout je ze 12 kusů.
Traktor dokonce ze 14. Eliška říká, že už Jeníček traktor složil, ale já jsem ho (zatím) neviděla.
Stín jako podklad mu vyhovuje. Vidí obrys a pozná, co kam patří.


Po splnění úkolu iPad Jendu pochválí a zvíře či dopravní prostředek vydá ten správný zvuk.


Zvuky má Jenda moc rád.


Když Jeníček zvířátko složí, může si ho vymalovat....


...což se mu očividně líbí.
Papírové omalovánky však tvrdošíjně odmítá.


Hned se na iPadu naučil měnit barvy ....


...i používat gumu...



Vždycky něco prstíkem namaluje....


...a pak to vymaže...



(aplikace The Farm - Puzzles and Colors)

24 komentářů:

  1. 10 kousků? Takový pokrok za takovou chvíli?

    Ten iPad mu teda sednul. To je dobré.

    Viktor.

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím Marcelko, to je super , že se ti podařilo Jeníkovi tuhle věcičku pořídit a ještě lepší je , že ho baví s tím pracovat...ale koho by to nebavilo...je to fakt zábavná věc:-) a můj syn ho ovládá mnohem líp než já :-). Tak přeji mnoho dalších úspěchu na iPadu! Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
  3. užasny jde mu to skvěle jo mi iPad jsme jako organizace taky pujcovali detem jako pomucku je to dobrá věc

    OdpovědětVymazat
  4. Nojo, holt i Jeník je už to kyber dítě. Papír nebude chtít. :)
    Ale je dobře, že ho ta mašinka motivuje k práci.

    OdpovědětVymazat
  5. ..a kamarád čuňďa nestačí koukat, jak si parťák krásně hraje a soustředí. Je vidět, že iPod byla trefa do černého. Zdravím!

    OdpovědětVymazat
  6. To je super, že vám to takhle pomohlo! Tak ať i nadále dobře slouží!

    OdpovědětVymazat
  7. A dokonce bez dudlíku na posledních fotkách. :D

    OdpovědětVymazat
  8. Snažím se mu ho často brát, ale většinou se mi to nedaří. U iPadu chci, aby ho neměl.

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to je perfektni, ze se Ti podarilo iPad poridit, je to opravdu napomocna vec. Treba pomuze i k odbourani plenek? (vycurani do nocniku pred pouzitim iPadu atd...) Jenda dela NESKUTECNE pokroky!!!! Srovnam-li to s fotkami pred rokem, Jenda vypada stastne, spokojene, lip spolupracuje.... Jsi uzasna maminka! M.

    OdpovědětVymazat
  10. Nádhera! Děti jsou prostě na techniku jedničky,kam se na ně hrabeme.Jeník vypadá soustředěně,taky jsem si všimla,že bez dudlíku, to jsou opravdu velké pokroky.Líbí se mi i pravidla,která jsi nastavila.

    OdpovědětVymazat
  11. Zdravím, to jsou pokroky! Ikdyž moc mě to nepřekvapuje, přijde mi, že dnešní děti se rodí s klávesnicí na rukou:)) Já si s dotykovým displejem manželovama mobilu nevím rady, naše patnáctiměsíční děcko vesele posouvá obrázky:)

    OdpovědětVymazat
  12. Amélko,já zírám,v dobrém :-).A moc moc přeju takovou pomůcku.To je super věc.
    Posílám pozdrav z Vysočiny.

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Marci.Tak to je super věcička.A dá se použít i na cestování,takže při delším cestování ho třeba zabaví.A Jeníček je velkej šikula.Jak takhle postupně čtu Tvé článečky tak dělá obrovské pokroky a to je dobře.Jsi úžasná maminka.Mějte krásný a spokojený víkend

    OdpovědětVymazat
  14. Super pokroky, Jeník je prostě moderní dítě dnešní doby :-))

    OdpovědětVymazat
  15. teším sa z jeho pokrokov, fotky hovoria za všetko, vidno na tváričke Jeníkovo nadšenie, odovzdaj mu za mňa pusinku :-))

    OdpovědětVymazat
  16. Konečně vidím, že iPad je užitečná věc. Je hezké vidět, jak Jeníček dělá pokroky.:)

    OdpovědětVymazat
  17. Sláva těmhle technickým zázrakům. A Jeníka to baví..:) a to je nejdůležitější...:)

    OdpovědětVymazat
  18. a čuník to pěkně všechno pozoruje :o)))...no vidíš, tolik se kritizuje, že děti sedí u PC nebo si hrají s iPad, řekla bych, že je to užitečná věc

    OdpovědětVymazat
  19. Oba mozky, ten IT a ten Jeníčkův jsou si možná blízké. Promiň, nemyslím to zle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirku, neberu to špatně, protože máš ve své podstatě pravdu. Někde jsem to četla...autista je často )NEJSOU všichni stejní) jako stroj...vyhodnocuje FAKTA (pokud zadáš do Googlu správné "heslo"), ale žádné city. Často se umějí nabiflovat poučku o lásce, (o tom či onom), ale dost často to neumějí převést do praxe... Když jsem manžela předloni zkoušela na zkoušku z psychologie, věděl TEORETICKY (skoro) všechno. Když donesl jedničku ze zkoušky, rozbrečela jsem se...
      TEORIE a PRAXE - dva naprosto odlišné pojmy...

      Vymazat
  20. Ten Ipad je takto pro práci s dítětem super, jak koukám. My máme zatím jen obyč. menší tablet s Androidem, ale i tak ho dost využívám i místo cestovních proužků, komunikační knihy, sama jsem si vypracovala do něj fotky a dost se to osvědčilo. Také i podobné hry jsem si nastahovala. Ale přeci jen má o dost menší monitor. A daleko méně aplikací. Zkusím asi také zažádat někde nadaci, že by malý měl Ipad pro práci na doma a ten menší "na ven". Osvědčil se mi, i když třeba brečí v tramvaji, nebo se nudí, zapnu nějakou hru a aspoň je klid a neřve na celou tramvaj. Super věc.
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  21. Jenda je tedy doopravdy šikovný, musím říci, že pořízení toho iPadu byl skutečně dobrý nápad :)

    OdpovědětVymazat
  22. Τhis is ѵery intereѕting, You're a very skilled blogger. I have joined your feed and look forward to seeking more of your fantastic post. Also, I've shared your sіtе іn my social nеtwoгks!
    Feel free to surf my blog post ; sell old laptop

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...