neděle 7. května 2017

Ponožky

Třídila jsem vyprané a suché ponožky do párů a pak jsem je nesla vítězoslavně Elišce nahoru. Tvrdila, že nemá v čem chodit. Naivně jsem si myslela, že když nesu celý kyblík ponožek, tak je problém vyřešený.

- "Ty jsou blbý, ty jsou kousavý, ty mají divnou barvu, ty se mi nelíbí, ty mají ďubky zespodu a blbě se v nich chodí, ty nemám ráda....ty jsou vytahaný, ty nejdou zakasat do pyžamových kalhot....černý se mi nelíbí, šedý jsou hrozný...chci jen růžový, fialový, s kytičkama....ap."

Hahaha a sežeňte takové barvy ve velikosti 42....
Občas se mi to naštěstí povede....jinak nevím v čem by to "dítě" chodilo....



Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...