pondělí 15. května 2017

Život je o prioritách


Šárka dostala ve škole peníze z praxe....


...a šla si koupit "pro ni" to "nejdůležitější...



Dutinky...
...tabák a baličku cigaret...
Nebo tak něco.
Jsou věci, které vidím a slyším poprvé v životě.





Mrzí mě, že moje dcera kouří a nic s tím nenadělám....

Asi to ani nesvědčí jejímu astmatu, ale vysvětlit se jí to nedá. Prý ji to uklidňuje.
A že to rozčiluje mě, to je jedno...




A podobně (možná trochu méně) ujíždí na energetických nápojích...


1 komentář:

  1. Myslím , že je to v tom věku normální i když je pravda , že ostatní se s tím doma asi dlouho tají a cigarety schovávají . Energetické nápoje jsou dost nebezpečné a mohou způsobit infarkt , pozor na to . Třeba z toho takzvaně "vyroste"

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...