středa 10. května 2017

Chleba je konečně šťastnej


Dopoledne jsem byla v Penny nakoupit.
Hlavně Elišce, protože když nemá čerstvé pečivo, je zle.
Za 800 Kč -  čerstvý chléb, čerstvé rohlíky, šunku, Hermelín, Eidam na strouhání, Babybel, jablečné džusy, makrelu, karton mléka....

- "Mamí, já nemám co jíst. Já potřebuju MÁSLO!!! Já nemám máslo." přiběhla večer...
- "Dej si Ramu nebo Floru."
- " Ty už nejím. Už mi nechutnají, už mi chutnají jen kostky másla."
- "Vždyt jsi to nedávno ještě jedla.
- "Ale jen z donucení."
- "On tě snad někdo nutí?!"
- "Tak z nouze.
Potřebuju máslo!!"

- "Chleba je neštastnej a smutnej, že nemá máslo. Je mi ho líto."
- "Tak si dej Heru. "
- "Hera je žlutá a nemaže se na chleba. Chutná jak Rama.
Já chci jen máslo.
Hera není máslo. Na kuskus je dobrá, ale na chleba patří máslo.
Máslo je mnohem lepší....
Přežiju to, ale nemám z toho potěšení. A teď potřebuju máslo."

- "Tak si dej makrelu. "
- "Tu si dám až zítra, protože na ni nemám chuť a protože se o ni chci podělit s Beruškou....a ona před chvílí jedla..."

- "Tak si dej lasagně nebo kuskus s kuřecím masem. "
- "Na to nemám chuť. Mám chuť jenom na máslo.

Já mám hrooznej hlad a není tady nic k jídlu."

- "Vždyť je plná lednice jídla!"
- "Ale není tam máslo!"

- "Mamí, prosím, zavez mě do Tesca! Mám hroznej hlad."
- "Teď? Vždyť je 22:20 hodin..."

- "To nevadí, já jinak umřu hlady."


- "Mami, ten chleba je hrozně neštasnej, protože nemá máslo."
- "Tak ho koupím zítra."
- "Zítra už nebude ten chleba čerstvej a já už ho nebudu chtít. A on je smutnej, že tam bude tvrdnout a už o něho nikdo nebude mít zájem."

- "Tak až pojedu do obchodu, koupím ti 5x Zlatou Hanou a dám ji do mrazáku."
- "Ne, zlatou Hanou, ne. To není máslo. Je to žlutý a máslo je světlejší, spíš doběla. Chci jenom máslo.
Máslo ti dá ten nejlepší pocit, když ho jíš.
Máslo je máslo, s tím je to nejlepší!
A co mám dělat, když není máslo!!! Umřu hlady, jestli nebudu mít máslo."

Po skoro hodinové debatě šel manžel do lednice a našel v šuplíku kousek másla....

Eli šťastná jak blecha si šla namazat chleba a hlásila:
- "Chleba je konečně šťastnej, že je namazanej."


2 komentáře:

  1. chleba je štastnej , to mě pobavilo , ještě , že ten kousek másla byl :-) , jinak by chleba tvrdnul a dostal depresi.

    OdpovědětVymazat
  2. Paráda, dobře to dopadlo, není nad šťastnej chleba!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...