úterý 30. května 2017

Zmutovaný i

Jeníček chce grilovací klobásky a tak mu říkám:
- "Napiš si to v kuchyni na papírek." (aspoň se ho asi na třicet vteřin zbavím..než tam dojde, než to napíše a vrátí se zpět)

Vrátí se a nadává:
- "KDO TO PSAL?!!!
Tam je K a nějaký zmutovaný I, to není ani tiskací ani psací, Elina neumí psát.
B má nějakej divnej oblouček
to je divné psací i...
iabuka (JABLKA), co je iabuka???
to vypadá jako spadlý u, jako nějak nakloněné, to není tak, ale TAKHLE (ukazuje názorně rukama), holky neuměj psát..

zelené šáky, co to je?
nebo zelené šárky, co to je?
zelené šály? zelená šála?
Co to je ?!!"
- "ZELENÉ SÁČKY (do koše)"
- "To tam není napsáno.
To je S? To vypadá jak divný Z...
to Z má být normální!!! A ne ožralý.

MUEKO? Psací U? To je nějaký nepovedený U
a to É je přilepený k U nebo k L? KDO to má poznat?
NAHUKY? Co to je nahuky? To se někam jede na výlet NA HUKY?!

Grilovací klobá6ky - se mi to nepovedlo.

Proč to holky píšou tak divně?!!! Nechodily do školy?

PAJE. KEK..."



3 komentáře:

  1. No bezny zivot, co na to rici? pripsat neco na papirek, kde jiz neni misto. A Jenda komentuje. A pravem. Maminko, strojopis, STROJOPIS

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ještě že nemusí číst něco, co jsem psala já, vzhledem k tomu jak škrábu, by se chudák asi divil :-D.

    OdpovědětVymazat
  3. Zmutované I , to zní legračně . I z každodenních běžných věcí udělají autisti jedinečný okamžik .

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...