čtvrtek 25. května 2017

iPad - Zombie Catchers



Maminka je sice nemocná, ale i tak se MUSÍ věnovat Jeníčkovi, obzvlášť když asistentka nefunguje.


A tak si Jeníček sedá k mamince na kraj postele a chce hrát alespoň zombíky....



U sebe na iPadu má level 82..a na všechno přišel sám. Má můj neskonalý obdiv.



Mně to totiž vůůbec nešlo.
Prokousávám se tím jen pomalu a víc mě to stresuje, než by mi to přinášelo nějaký užitek.
Ale pro Jeníčka cokoliv....





Pořád mi ukazuje ve kterém levelu bude jaká příšerka, jak je mám ulovit, co k tomu použít ....řekla bych, že si to dokonce všechno pamatuje....


A mně i kdyby to řekl stokrát, tak to zase zapomenu....





1 komentář:

  1. Zombie Catchers je velmi zajimava hra. Je zabavna. Vtip je v jeji hratelnosti. Je obdivuhodne, ze si Jenicek pamatuje veskere priserky v ruznych prostredich. Dulezite v teto hre je zaroven skakat a strilet. Coz je diky virtualnim tlacitkum tesne vedle sebe pro skok a strelbu obtizne. Ale jak jsi napsala, co by maminka pro sveho syna neudelala. Takze cvicit, cvicit cvicit. Takove veci Jenda oceni naprosto neskutecne.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...