pondělí 15. května 2017

Den matek


Včera byla legrace. Byla druhá květnová neděle a Den matek.
Jeníček slyšel na Déčku, že mají maminky svátek a DAL MI  čtyři bonbónky v červené krabičce od vitamínů....
Udělal mi tím VELKOU RADOST. Už jen to, že ho to napadlo.


K večeru přišla Eliška, popřála mi k svátku a DOKONCE mě objala!!! ... řekla mi, že bych mohla objednat dvě pizzy na dovoz domů. Jednu pro ně zaplatím já, druhou, pro mě (sním jen dva kousky) zaplatí ona....
Není to fajn?


Šárka mi dala už před pár dny nádherně voňavou svíčku.... dostala totiž ten den "výplatu" ve škole....a hned ji utratila....
Svíčka mi udělala radost, to ostatní už ne....ale o tom až v dalším příspěvku....

2 komentáře:

  1. Moc pekne. Pamatuju na Vase narozeniny, kdy si holky vubec nevzpomnely. Tohle je moc mile!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné, že si holky i Jeníček vzpomněli. :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...