neděle 4. května 2014

Za zmrzlinu pusu


Když je teplo, odváží se i Jenda častěji ven. Přes zimu byl raději zalezlý doma.
Samozřejmě vždycky jdeme i s Betynkou.


"Neumí" chodit normálně, většinou běhá, poskakuje, mává rukama, pořád něco sbírá, trhá ap.


A tohle je jeho oblíbené místo...
Nikdo tam nechodí a on může s Betynkou běhat pěkně daleko...




 Cestou zpátky našel odvahu a podlezl závoru.
Většinou se ukecat nenechá, a raději ji obejde.




U nedaleké firmy mě zaujaly obrázky jako pro autisty.....



Jak někde Jeníček najde odkvetlou pampelišku, tak s ní hned zlobí Betynku...



Těsně před domem jsme potkali Elišku jdoucí ze školy.
Sama od sebe myslela na Jeníčka a donesla mu zmrzlinu.


 Jeníček jí sám od sebe chtěl dát za zmrzlinu pusu, jenže Eliška se bála, co jí chce udělat, tak na první pokus ucukla...
Druhý pokus už se povedl...
Není to krásný pohled?


Často mi dávají pěkně zabrat, ale pak mi dokáží, že se mají rádi a že výchova nese své ovoce.


Asi bych si tu "líbací" fotku měla nechat zvětšit a zarámovat. A až budu mít zase někdy pocit, že to nezvládám, tak se na ni podívat....
...je tak neuvěřitelně dobíjející.

34 komentářů:

  1. To je krásné! Tu fotku si fakt někde vystav, vždy ti zlepší náladu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám radost s Vámi! To je takový úspěch!!! Majka

    OdpovědětVymazat
  3. Nejak mam pocit, ze se u vas neco hodne zlepsilo = pohnulo v dost kratky dobe dost dopredu - nevim sice proc, zajimalo by me to, ale jedna z veci, kterou jsem se (nerad) musel naucit, ze ne na vsechno je "jednoducha a presna odpoved." Skoro si zaspekuluju: Nejsou v tom mj. i ty brejle ? Ale ono to je vlastne jedno, hlavne ze je dobre a ze snaha dava svoje plody (coz neni posledni asi mesic - dva zrovna muj pripad.)

    OdpovědětVymazat
  4. Je to nádherné :) keď je vonku slniečko, vždy to dobije energiu. Akonáhle sa troška zamračí, tak máme pocit, že spolu s nebom, budeme plakať aj my. Jeníček je s Betynkou veľmi zlatý a má v sebe veľa lásky. :) Tak ako jeho maminka :) krásnu nedeľu ti prajem :)

    OdpovědětVymazat
  5. Dlouho jsem tu nebyla - a teď zírám s otevřenou pusou.....tééda, vy se valíte kupředu plnou parou :o))). Tolik úspěchů.... nádherné, potěšující čtení..... a u nejnovějšího - to mi až brada překvapením spadla :o)), - Eliška myslí na Jeníčka a nese mu zmrzlinu, - pusa Elišce - sám od sebe...obrovský skok kupředu, krása, - a navíc - Jeníček šel na procházku v brýlích - další úžasný úspěch, - jste skvělí .....
    Všechny bych vás vyobjímala :o))) - a hlavně tebe, matko :o)))), protože to jsou všechno úspěchy tvé výchovně -vzdělávací práce a hlavně lásky...
    Zdraví Bára :o))))

    OdpovědětVymazat
  6. Jeníček je šikulka a neuvěřitelně vyrostl.S Betynkou mu to sluší a s Eliškou taky

    OdpovědětVymazat
  7. Líbací fotka je krásná, nejkrásnější je, že byla spontánní.
    Úplně mi to připomnělo, jak jsem se učila objímat a líbat :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Pokud slečna chodí oblečená ve sportovní zelené bundě,růžové sukni,punčocháčích a sandálkách do školy,tak si umím představit jak je za blázna.Je totálně mimo,nesladěná a vypadá bohužel jako strašidlo.Chápu,že je to asi s ní těžké,ale tak snad by neměl být tak obrovský problém koupit jí vhodné oblečení,aby na střední škole nebyla jako poslední z posledních.Když už je jiná,tak by mohla být alespoň hezky oblečená,aby nepoutala pozornost /negativní/ hned na první pohled.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluju anonymy:-) Díky Bohu jí nezáleží na tom, co si kdejaký anonym myslí. A musím říct, že chodí oblékaná lépe než ostatní.. Co třeba roztrhané rifle a trička do pasu? Děkuji, nechci. Ale je to váš názor a já vám ho neberu. Jen je váš život velmi ubohý, pokud každého soudíte jen podle oblečení:-P

      Vymazat
    2. Elišky je mi hrozně líto, když čtu, jaké má problémy se svými vrstevníky - ale bohužel s tímto příspěvkem musím souhlasit, i když bych to napsala asi jinak. Vím, jak dokážou být dnešní děti zlé, a Eliška se opravdu vymyká běžnému stylu oblékání - neříkám, že jí to nesluší nebo je oblečená ošklivě, když se jí to líbí ať to nosí, ale nemůže se pak divit, že je pro ostatní tak "jiná". Myslím, že kdyby trochu změnila styl oblékání, hodně by jí to pomohlo. Bohužel to tak v dnešní době je. Veronika

      Vymazat
    3. PROČ by měla měnit styl oblékání? JEN PROTO, aby se zavděčila puberťákům? Oni jí mají diktovat, co si vezme na sebe?Má se zavděčit jednomu nebo všem? Není to absurdní? Ať si každý chodí v čem chce, pokud mu je to pohodlné a je to čisté:-) Doporučuji knihu A. De Mello - Čirá radost.

      Vymazat
    4. Mně osobně je to jedno - ať si chodí v čem chce a co se jí líbí. Ale jak jsem psala, ať se pak nedivím,že je pro ostatní tak jiná. Oblečení samo o sobě je hezké, ale opravdu nevhodně zkombinovane. Veronika

      Vymazat
    5. Moje 15ti letá dcera je naprosto "normální" přesto se taky obléká podle svého.Všichni její spolužáci to berou tak, že to k ní patří a je to její image. Jen hlupák soudí druhého podle toho co má na sobě. Adina

      Vymazat
  9. Gratuluji Vám k tak báječné dceři! Moc ji zdravím :-)
    E.Anderess

    OdpovědětVymazat
  10. Jeeee, Amélko, zase pohlouplé anonymy, viď? Drž se, máš moc krásné děti!!!!! Petra a Víteček

    OdpovědětVymazat
  11. Nesouhlasim s anonymem, Elis to slusi, sladene to je, a navic krasne jarne vesele. Moc se mi to libi. Vubec mas snad az zbytecne moc hezke deti, Amel. Pak se ty krasy, hlavne dusevni, nedostane na jine! :-):-):-) Ta libaci fotka je dokonala. Mam z ni hezkou naladu. Pus pus. PupuMumu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I mně se líbí, jak chodí oblékaná. Jasně mohlo by to být i lepší, ale kde na to brát?

      Vymazat
  12. To věřím, Eliška je moc hodná, že donesla zmrzlinu ;-)

    OdpovědětVymazat
  13. A co zmrzlina, - neměla by mít jinou barvu ? :o))))
    Na novinkách, v článku pro ženy jsem se dozvěděla, že růžová je pro letošní jaro "in". Jsou tam obrázky hubených slečen celých, nebo částečně v růžovém oblečení. Nechybí tam ani kombinace růžové se zelenou :o))).
    Takže anonymové - šup, šup do růžové, - jste za Eliškou pozadu :o))), protože nesledujete módní trendy.............. :o)))))
    Elis, jsi jednička :o)))) - Zdraví Bára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...barva byla dobrá:-) Ovocnou mám ráda i já, nemám ráda vanilkovou a čokoládovou.

      Vymazat
    2. Kombinaci růžová + zelená jsem dnes viděla i u nás na akademické půdě :-)

      Vymazat
  14. Marci,líbací fotečka by určitě u mě zvítězila a schovala bych si ji.Někdy by to pomohlo.Marci moc se nezabývej anonymy,jen nechápu,proč se ten anonym neumí podepsat.Nevím,ale u mě by již skončil.Marci drž se,jsi prima máma.A Eliška ať se obléká do čeho chce,anonym asi neviděl více omladiny,co umí na sebe navléknout a nebo je to ,,závist,,?že on(a)to nemůže již nosit???pa a hezký zbytek týdne.Miluš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jistě :-) nařčení ze závisti je klasická obrana :-D
      Ať si kombinuje barvy jak je libo,ale vzít si kanýrkatou sukničku a k tomu bundu na sport :-D to je darda a jsem si 100% jistá,že její vrstevníci jí komentují ne tak mírně jako já.Je mi to celkem jedno,ale mažete si tady med kolem huby - pravda by byla lepší.

      Vymazat
    2. Pravda je ta, že SOUDIT někoho dle oblečení, je ubohé. Je čistá, milá a udělala dobrý skutek. Co víc chtít?

      Vymazat
    3. Anonym asi neví, že letos je úplně nejvíc in vzít si ke krajkové sukni bundu ve stylu Bombera :)) Adina

      Vymazat
  15. Uprimne me komentar anonyma pobavil. Kdopak se asi za prazdnym jmenem skryva? Nafrnena slecinka? Ublizena lidska bytost? Asi uplne nerozumim te potrebe psat takove veci...

    Ale k tematu. V minulych letech (vcetne lonskeho) jsem stravila jako ucitelka na zakladni skole. Moje sestra je ucitelka na stredni skole. Fotku jsem ji ukazala a ani jedna z nas v Eliscine obleceni nevidi nic zvlastniho. Je to normalni skolni obleceni. Ciste a barevne. Tady u nas deti mohou nosit a nosi, co se jim libi. Jejich vkus se lisi. A diky bohu za to. Bylo by otresne videt jednu figurku vedle druhe jako pres kopirak. Moje sestra uci v Praze... Nemusim vam snad vysvetlovat, ze tam na ulici i ve skole potkate dost neuveritelne kreace.
    Docela by me zajimalo, v jakem prostredi se pohybuje anonym, ze zastava takovy radikalni nazor. Docela mi pripominas, mily anonyme, holcicku ze seste tridy, kde jsem ucila. Byla moc krasna, vypada jako fajn holka. Vzdycky moc pekne oblekana, stejne jako maminka. Jenze se ve tride zacala "otirat" o klucinu z detskeho domova. Prave kvuli jeho obleceni. Jenze narazila. Trida si nemyslela, ze mala slecna muze nekomu diktovat modu a z oblibene princezny se stala jedna z tech poslednich.

    Jen je mi divne, ze se vubec najde nekdo, kdo se v takovem krasnem emotivnim clanku zameri na obleceni. Aspon je ale videt, co je pro koho dulezite.

    Dost mozna o nazory anonyma v jeho okoli nestoji, tak je jde ventilovat aspon sem. Ale radej bez podpisu, ze? =D

    A mazat med okolo huby, to ja neumim. Vzdycky pisu a rikam, co si myslim. Nebo kazdy, kdo s tebou nesouhlasi, lze?
    _______________________________________

    Amelko,
    Eliska i Jenik delaji velke pokroky. Tu fotku bych rozhodne nechala zaramovat!
    Takovy pozitivni clanek me vzdycky potesi a zahreje na dusi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za komentář. Ano, vůbec nešlo (a nejde v životě) o oblečení, šlo o vztah dvou sourozenců s PAS. A i kdyby PAS neměli, jde o vztah dvou lidí...V životě jde o vztahy, o lásku, nikoliv o to, kdo má co na sobě.
      Eliška problém s oblečením nemá, ale kdyby TOHLE byl její jediný "problém", tak budu šťastná.
      Krásný den všem.

      Vymazat
  16. Božinku tak krásna a milučká fotka. Uplne vidno že sa majú radi a je krásne ako Eliška myslela na Jeníka a kupila mu cestou zo školy zmrzlinu:)))

    OdpovědětVymazat
  17. No vida, ja jsem si jejiho obleceni vubec nevsimal, kdyz si mi nejaka zena libi, muze mit na sobe treba pytel od brambor a bude se mi libit i tak... Ja sam nejsem zrovna lev salonu (orvany dziny, stary triko a osoupana kozena bunda jsou moje bezny hadry,) ale nikomu to kupodivu nevadi, ani si me nedobira. A kdyz to nekdo dfela, tak jen vetsinou vidim, ze mi nesaha ani po kotniky a myslim si neco o ty zadni casto tela...

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...