čtvrtek 8. prosince 2016

Koprofilie a koprofágie

Nemít dítě s Aspergerovým syndromem, tak přijdu o možnost zkoumat koprofilii a koprofágii do všech možných i nemožných detailů.

Jím večeři, Eliška si přisedne ke kuchyňskému stolu a spustí:
- "Mami, chtěla bys jíst někdy hovna? A víš, že někdo hovna jí?"

Někdy si říkám, že se mi to dítě jen zdá, že to nemůže být pravda.
Ale nezdá.
FAKT jí bude 19? Opravdu jí není pět?

- "Mami víš, že si to někdo suší a sbírá? A že použitej toaleťák je chápán jako milostný dopis?"

- "Eli, já jím!!!"
- "Jo, já vím. Ale mně to nevadí."

- "Ale mně to vadí!!!!!!!!!!!"
Nepochopila.... jako velmi často.


1 komentář:

  1. To mě pobavilo . Jedl jsem předevčírem večeři a přišel do kuchyně můj bratr a zapálil si cigaretu , já můj řekl " Já jím " a on mi také řekl , že mu nevadí .

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...