úterý 20. prosince 2016

Vánoční akademie


Jenda měl dnes vánoční besídku.
Dojemné, úžasné, nádherné. I slzičky mi ukáply... hlavně doma při prohlížení videa.


Vůbec by mě ještě před třemi lety nenapadlo, že zvládne chodit do školy, tehdy jsem uvažovala o domácím vyučování....Měl masivní úzkosti, bál se lidí a nic podobného by tehdy nezvládl.


....a stal se zázrak.


Jeníček chodí do školy a zvládne vystupovat na vánoční besídce.
Loni jsme tedy museli odejít ihned po jeho vystoupení, déle nevydržel, ale i to je  super.
Letos vydržel do konce (celou hodinu), ale pak už měl slzy na krajíčku a nebyl schopen mi odpovídat na otázky.
Ptala jsem se ho, jestli chce jet domů nebo k Mc Donaldovi (vždycky jezdíme - za odměnu)...Opakoval pořád dokola "Jakub, Jakub, Jakub, nůžky, nůžky..."














Nakonec jsme s Eliškou pochopily, že chce okamžitě domů, že už "nemůže" a jeli jsme domů.


 I paní učitelky jsou skvělé. Na každé straně v hledišti je jedna a ukazují dětem, co mají ZROVNA dělat.
Jinak by to děti nezvládly. Nejsou schopné si to pamatovat. Někdo říkal, že jsou jak cvičené opičky.. že "jen napodobují", ale díky Bohu za to.


Nádhera.

3 komentáře:

  1. Teda, klobouk dolů, to je paráda! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, přesně to, jak jsi přemýšlela o domácím vyučování mě napadlo, když jsem viděla ty fotky. To je úžasný pokrok. :)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...