sobota 17. prosince 2016

Doporučený dopis

Včera jsem byla s Eliškou na poště.
Měla si vybrat doporučené psaní. Sama by tam nešla, tak jsem ji doprovázela. Jako vždy a jako všude.

Paní u okýnka jí podala papír a řekla: "PODEPIŠTE SE."

Eliška se zarazila a ptala se, PROČ to má podepsat.
- "Aby měla paní doklad, že ti ten dopis předala."

- "Ale ona mi nic nepředala. Ještě mi ten dopis NEDALA, tak to já to teda nepodepíšu. Já to podepíšu, až mi ho dá."
- "Ale ona ti ho nedá, jak to nepodepíšeš."
- "Ne, nemůžu to podepsat, nic jsem nedostala!"

- "Prosím tě, podepiš to, já ti slibuju, že ti ho dá. TAK se to "normálně" dělá...."

1 komentář:

  1. Ale v tomhle ji naprosto chápu, taky je mi hodně proti srsti podepisovat, že jsem něco převzala, když jsem to ještě nedostala. :)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...