úterý 27. prosince 2016

Mýdlo v čaji


Každý den dělám manželovi na stůl do velké konvice kávu a do druhé čaj....

Včera jsem umývala nádobí a při té příležitosti jsem nalila plnou varnou konvici vody s tím, že mu mezitím udělám čaj.
Najednou slyším, jak něco syčí. Otočím se a vidím, jak z varné konvice tečou a na všechny strany prskají oblaka pěny.... Pěna natekla i do friťáku, který stál vedle, i do zimních bot Jeníčka, které si postavil zrovna před chvílí na zem vedle kuchyňské linky.... A vytírat jsem mohla půlku kuchyně.

NIKDO se samozřejmě nepřiznal, ale podezřívám Jeníčka.

Před pár dny jsem ho totiž učila, aby si udělal vodu se šťávou SÁM, aby mě nemusel x-krát za den volat.... že by to byl následek toho učení? Třeba chtěl manželovi "přilepšit" šťávou. A že to nebyla šťáva, ale prostředek na mytí nádobí nebo tekuté mýdlo, které popadl v koupelně? Vždyť je to tak pěkně červené...

Už i ty prostředky na nádobí aby člověk zamykal.
Ale zamykat tekuté mýdlo? Vždyť si s ním několikrát denně myjeme ruce....

Zatím jsem konvici s čajem postavila na okno do ložnice. Nechci přece, aby měl manžel pocit, že ho chce někdo otrávit...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...