úterý 20. prosince 2016

Vánoční akademie 2


Paní učitelka UKAZUJE a děti napodobují....





Není poznat, co Jeníček cítí. Spíš to bere jako povinnost, než že by mu to dělalo radost.
Ale ZVLÁDNE to a to je nejdůležitější.
Jsem na něj TAK HRDÁ!!!!!!!!!




Jenda bubeník je úplně luxusní. Tak ráda se na ty fotky dívám...
Jeníček doma do všeho mlátil, tak jsem ho loni nechala zapsat na bubny.
Pořídili jsme mu je i domů.
Dnes mu to tedy moc nešlo, ale on to stejně nikdo nepozná :)
Ona ho rozhodí i maličkost.
Loni (na kroužku ve družině) bubnoval a střídalo se během hodiny asi pět kluků a byl z toho nešťastný, nechtěl tam chodit.
Letos jsem poprosila pana učitele, ať si ho bere na soukromé hodiny. Dva měsíce Jeníčka přemlouval, ať hraje na vánoční besídce, Jenda nechtěl. Jednou jsem se na něj šla do kroužku podívat, a tak jsem ho rozhodila, že nevěděl, co má dělat.
Takže hrát na besídce je jeho maximální úspěch :)





Kluci se postupně střídali u hudebních nástrojů....







Pokud mi manžel vloží videa na youtube, tak vám Jeníčka při bubnování ukážu :)


2 komentáře:

  1. Marci, chtěla bych Ti popřát co možná nejklidnější vánoční svátky a do Nového roku jen to nejlepší. Pořád žasnu, jaké udělal Jeníček za ty roky, co k Tobě chodím, ohromné pokroky. Jsi na něj právem pyšná. Bubny jsou ohromný relax, já jsem pořád toužila po bongo setu, hodně se stresuju a tohle mi přišlo prima na zklidnění...a dostala jsem je letos k svátku. Přišlo mi to ale těsně předtím uhozené, na krabici je uvedeno že je to pro děti od tří let a já už jsem stará koza.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I Tobě krásné a pohodové vánoční svátky. Jéé, to je parádní dárek k svátku, hlavně že se ti líbí :-) Uhozené to není v žádném případě. Lidé si mají plnit své sny.

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...