úterý 3. ledna 2017

Lunchmeat zezelenal


Lunchmeat zezelenal..prý hrůzou nad chováním Šárky...říkal manžel.

Šárka si oblíbila lunchmeat a jedla ho skoro každý den k večeři, ale protože byl dost drahý, zkusili jsme jednou koupit jiný, levnější.
To nám neprošlo, nechutnal jí.


KDYBY nám alespoň řekla, že ho načala, ale to ona ne. "Zavřela" ho a dala zpátky do skříňky. Uběhly asi dva nebo tři týdny a Šárka si vzpomněla, že by si dala lunchmeat.

Přišla za mnou s údivem, proč je zelený.... a KDO HO načal?!!!
Zapomněla, že ho načala? CO to je za nápad přiklopit ho víkem a schovat?
Zapomněla nám to říct?....někdo by ho snědl...
Nebo si vůbec neuvědomuje, co dělá?

A vysvětlit jí, že nikdo jiný to načít nemohl, se jí stejně nedá....


2 komentáře:

  1. V tomhle vidím svého bráchu , nikdy nic neřekne a já mám pocit , že si to později ani neuvědomuje . Občas už nevím zda mám plakat nebo se smát ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak nějak. Člověk neví, zda plakat, nebo se smát, to je výstižné...

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...