pondělí 23. ledna 2017

Co se vám honí hlavou


 - "Co se vám honí hlavou???" ptá se Elišky Facebook.

- "Co to je za hroznou větu? Kdo to vymyslel? Proč to tam dávají?
CO se mi má honit hlavou?

NIC.
Pokaždý, když si tu větu přečtu, mám chuť tam napsat nic....
Měla bych na zdi pod sebou NIC, NIC, NIC, nic...nic....

A všichni by se divili, proč mám na zdi samé nic.
Proč tam píšou takovou kravinu?
Co se mi může honit hlavou?
CO na to můžou lidi napsat???

Mně se hlavou nehoní NIC, nebo že jdu na záchod...a mám to tam napsat?
Proč tam není napsaný třeba "vložte komentář".

Kdyby tam bylo "napište něco".
Napsala bych: Nechci, nechci, nechci....
A budu to mít na zdi stokrát? Pokaždý když mi to nabídne "napište něco", tak napíšu NECHCI...."


1 komentář:

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...