neděle 1. ledna 2017

Mrkev s jabkem


Jeníček jí jednou denně mrkev s jabkem.
Odpoledne ji chtěl zase.
Nenápadně se nám DNES podařilo přehodit tuhle moji povinnost pro dnešní den na manžela.
Snažíme se občas Jeníčkovi narušovat nějaké jeho rituály a někdy se nám to podaří.
Jenda souhlasil, tak jsem odešla.

Za hodinku přišel a říká:
- "Mamiíí, uděláš mi mrkev s jablíčkem???"

Zarazilo mě to, protože mrkev s jabkem je na pořadu dne jen JEDNOU. NIKDY jí nejí dvakrát denně.

A tak jsem se vyptávala PROČ???

- "Jirka to vůbec neumí udělat. Nebyla tam žádná voda, chutnalo to divně a vypadalo to, že tam není jablíčko...."

:-)
Musela jsem se smát. Mrkev s jablkem musí být ve správném poměru, jablko nastrouhané nahrubo, mrkev najemno,  naliju mu tam deci vody (protože kdysi málo pil, tak aby měl alespoň nějakou tekutinu) a trošku mu to posypu skořicovým cukrem...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...