středa 4. ledna 2017

Hromady prádla v koši


Někdy mám pocit, že nedělám nic jiného, než peru stále dokola Šárky věci.
Některé oblečení mi do koše na prádlo dává neustále bez jediného nošení.
Hnědá mikina se prala alespoň dvacetkrát, aniž by ji někdo měl na sobě.

I teď měla Šárka v neděli  uklízecí "záchvat", kdy vyprané, čisté, ještě poskládané a nenošené prádlo odnese ze svého pokoje a vhodí ho do koše na prádlo. Ponožky bývají ještě smotané do klubíčka.
Tvrdí, že to tam nechce, protože to smrdí....
Nedá se jí vysvětlit, že ne...
A tak to beru pořád dokola....
Manžel se na mě zlobí a říká, že to prát nemám....

Někdy si říkám, jestli nemá čichové halucinace....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...