úterý 17. ledna 2017

Dudlíky 230 ks


Jeníček nám kradl v kuchyni velké nerezové hrnce. Dával si do nich dudlíky a my neměli v čem vařit...


Tak jsem došla do skladu a objevila jeden starý maxi hrnec...
To bylo RADOSTI.
Z těch nerezových hrnců dudánci vypadávaly a vypadalo to, že jich je moc...
A teď je jich asi půlka hrnce "prázdná" a Jeníček má pocit, že jich má málo...





"Čepičky" dává zvlášť...



Někteří jsou pěkně odudlaní, okousaní (Jeníček kousával i ten plast...) a je to na nich vidět, ale ani jednoho se nevzdá...



Některé ozdobil céčkama...






A moc se mu líbí ten růžový, ručně dělaný....už ani nevím, od koho byl... A já jsem si tehdy myslela, že ho nepřijme, vždyť je JINÝ.
A on se mu naopak líbí moc...






Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...