pondělí 2. ledna 2017

Probodená krabice


Když jsme jedli pizzu, chtěl si manžel odložit vidličku a zapíchl ji do krabice od pizzy.
Jenda stál vedle něj.
Tušila jsem, co bude následovat.
(Co nechcete, aby děti dělaly, nedělejte sami...)
Jeníčkovi se toto gesto moc líbilo.
Popadl vidličku a začal do krabice zuřivě píchat.

Když to viděla Eliška, popadla druhou vidličku a bušila do krabice také.


Tolik nadšení a radosti už jsem u nich dlouho neviděla.


Eliška to vydržela jen chvilku, ale Jenda do krabice bušil ještě dlouho.








Tak se u toho zpotil, že se musel zachumlat do své oblíbené deky....





Jak málo stačí k dětské radosti.
A teď jsem zvědavá, zda si na to při další pizze opět vzpomene a zda z toho bude zase další rituál...


3 komentáře:

  1. Pěkné , kolik radosti přinese krabice a vidlička :-)

    OdpovědětVymazat
  2. No co kdyby se pizza udusila nedostatkem vzduchu? Potřebuje do krabičky dírky, ne..?

    OdpovědětVymazat
  3. Jen jestli to bodání přežila ta pizza a neměli jste nějakou haši. Jinak měl Jeník u jídla trochu pohybu. Jen aby mu to opět nezůstalo.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...