sobota 14. ledna 2017

Pyžamo


Jeníček odmítá nosit slipy či trenýrky, odmítá nosit bačkory (ve škole má kotníčkové sandálky...a sežeňte je ve velikosti 39, na doma nosí FIALOVÉ crocsy) a odmítá spát v pyžamu.
Já už to neřeším, ale babičky z toho "rostou" (MUSÍ přece spát v pyžamu!!!)

Nedávno jedno pyžámko dostal od Ježíška...samozřejmě, že mu neudělalo radost.
Včera jsem ho hledala a nemohla jsem ho najít.
Teprve když jsem si donesla z kuchyně židli, našla jsem spodní díl pyžama nahoře v prachu na skříni a horní díl po půlhodinovém usilovném hledání  zahrabaný v jiné skříni, než má Jeníček normálně oblečení...
Můžete mu koupit pyžama (slipy, trenýrky) různých tvarů, barev, materiálů, s různými obrázky a stejně si to neobleče.
A důvod vám samozřejmě neřekne....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...