pondělí 13. února 2012

Kytičkové bábovky



Včera jsem byla s Eliškou v Lidlu pro rohlíky.
Jeníčka doma hlídala Šárka.




Tedy.... myslela jsem si, že jdu JEN pro rohlíky.


Rohlíky mě vyšly na několik set korun.
Tak to vypadá vždy, když jdu nakoupit s dítětem.... :-P


Elišce se zalíbily formy na bábovku.


Jedna velká a 2 malé - na kytičky a na srdíčka.
Slíbila, že bude sama péct a ukecala mě.


Doma chtěla formy hned vyzkoušet.

Poprvé jsem viděla Šárinku oddělovat bílek od žloutku a Elišku ručně šlehat sníh.
Néé že by mi předtím nepomáhaly péct, ale oddělování bílku a žloutku byla vždy moje práce a sníh jsem normálně šlehala elektrickým šlehačem.
Povídáme si o tom, že dřív takové vymoženosti nebyly a ony to chtěly zkusit ručně.
Byl na ně krásný pohled.
Usmívala jsem se nad tím, jak šikovné mám dcery.


Zpočátku jsem jim trošku pomáhala, ale protože Jenda hystericky ječel, šla jsem s ním potom raději do ložnice a holky pokračovaly samy.


Jenda se bojí mixéru.
Je přecitlivělý na určité zvuky (nemá rád naklepávání masa, zvuk mixéru a vysavače, strouhání strouhanky ap.)

Kdyby bylo teplo, tak ho vystrčím na zahradu, takhle to musel chvíli přežít....


Bábovky se povedly....


Eliška si vybrala z kuchařky jiný recept, než dělám já, a tak jsem trnula, jak to dopadne, ale myslím, že výsledek je parádní.


I nejedlík Jenda, který do pusinky hned tak něco nestrčí.....


...tak snědl skoro celou  malou kytičku....



Když přijedete, dáme vám ochutnat....



Přeji vám krásný začátek nového týdne a žádné bolesti....


...s těmi je ten život zas o něco těžší....




46 komentářů:

  1. Amélko, bábovky vypadají úžasně. Máš opravdu moc šikovné holky. Pěkný den ... Věra

    OdpovědětVymazat
  2. nemám... a jediný důvod proč ne, je protože prostě asi nemám žádný dávicí reflex. Jinak už bych ležela někde v motole.

    OdpovědětVymazat
  3. a mimochodem, ty buchty vypadají dobře :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ty formy jsou krásné.Holky máš moc šikovné a vypadá ta dobrota skvěle.Taky fotky s Jeníčkem jsou pěkné,od nepohody až k úsměvu.A jak si prcek pochutnává mňam.

    OdpovědětVymazat
  5. Už běžím, aby ještě něco zbylo:-D Jo, změny počasí jsou hrůza na chronické bolesti. Momentálně jsem preciznější, než barometr:-(
    Přeji, více takových bábovkových dnů!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéje, Lezarts, a víš že mě nenapadlo, že možná reaguji na změny počasí?

      Vymazat
  6. Ahoj Marci, to jsou holky moc šikovný a moc se jim pečení povedlo!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  7. To je krásné a chutná to určitě ještě lépe! Jste šikovné všechny tři:)). Přeji Ti také hezký den a žádnou bolest.

    OdpovědětVymazat
  8. Odpovědi
    1. http://sweetlive-recepty.blogspot.com/2012/01/tvarohove-muffiny-s-kuskami-cokolady.html
      Poprvé jsem je viděla zde, jako z pohádky o cukrárně:-))
      Paní tam má hotové skvosty, které mi už několikrát provoněly kuchyň...
      Mája

      Vymazat
    2. Májo, díky, už jsem si to uložila, ukážu je Elišce. Vypadá to hezky, určitě recept vyzkoušíme.

      Vymazat
  9. A zbyde vám ještě vůbec něco, až se tam u vás stavím? :D To vypadá skvěle! Máš vážně šikovné dcerušky, vím, žeuž jsem to sem párkrát napsala,ale pořád se nestačím divit, jaká je to pořádná pravda. Chápu, že pláč napraví bábovkové cukroví :) Jste jedničky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mniško, a kdyby nezbylo, tak Ti upečeme srdíčka, jo?

      Vymazat
    2. Tak to vůbec! Srdíčka pro mě budou ještě navíc obrovskou poctou! :)

      Vymazat
  10. Marci děvčatům se bábovky povedly a Jeník je šikula- od
    brekotu ku smíchu..to je hezčí..Šárko a Eliško jste
    jedničky,maminka má velké zastání.Miluš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ony se moc nezapojují, ale já jsem vděčná i za to málo...lepší málo než vůbec.

      Vymazat
  11. Super kytičky! Vidíš jaké máš doma šikulky! A když si dal i Jeníček, to je co říct!

    OdpovědětVymazat
  12. Rohlíky se vždycky prodraží, když je u toho ještě někdo jiný, zvláště děti :) Musím říci, že to všechno vypadá krásně a tu vůni cítím i přes obrazovku :) Děláte mi chutě, Amelie - asi dneska upeču bábovku, abych zahnal chuť na sladké :D Musím pochválit vzhled kytičkových bábovek - to vidím poprvé - vypadá to moc hezky, škoda jist :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katashi, upeče bábovku? Ty pečeš? To ráda slyším. Asi někdy zajedu. :-)

      Vymazat
  13. holky jsou šikovné!!
    takové formy jsem ještě neviděla, super nápad :)

    OdpovědětVymazat
  14. Amélko, bábovka i bábovičky vypadají úžasně, je dobře, že tě Eliška "ukecala" a to, že holky se samy chopí pečení je naprosto super, máš doma velký pomocnice;-). A ocení to i Jeníček, když mu tak chutná;-)

    OdpovědětVymazat
  15. No to je krása!! A jak se Tvým pomocníkům bábovičky povedly. A proto Jeníčkovi tak chutnalo, když se peklo s láskou! Hmmm ... asi přijedu na ňaminu. :-) Hezký večer. Tina

    OdpovědětVymazat
  16. Marci, takový milý text doprovázený řvoucím Jendou, ale nakonec, jak vidím, všichni spokojení, formičky jsou krásné, Jendovi chutná a holky jsou šikovné - samá pozitiva, ať to tak jde i dál!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  17. Vypadá to moc krásně a to že chutná i Jendovi je zjevně záruka vysoké kvality, já taky ráda peču, je to taková moje terapie, o víkendu mě čeká dort pro přítele(už budu mít doma třicátníka:)) Jinak u nás jednoznačně vedou Míša řezy.
    A s tou bolestí...dneska jsem na tebe zrovna vzpomínala, jak se Ti asi daří. Mám od čtvrtka zánět zubu(už i kosti) v pátek mi na pohotovosti bez umrtvení trhali nervy a podobné lahůdky, takže já-odpůrce prášků proti bolesti "jedu" na 10 ibalginech denně abych vůbec přežila...a ještě ty mrazy k tomu...
    Snad bude brzo lépe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. áááá fuj, zuby...bojím bojím... 10 tablet denně znám už skoro půl roku. A nijak velkou radost mi to nedělá. Člověk si však zvykne na všechno...Brzké uzdravení, Peti...

      Vymazat
  18. Bábovky jsou opravdu nádherné. Určitě chutnaly.
    Holky jsou šikovné, co se v mládí... Můžou "ulovit" nějakého kluka na bábovku. Škoda, že nejsem o několik desetiletí mladší. :)
    U nás dnes voněl plech buchet s tvarohem. :)

    OdpovědětVymazat
  19. Je moc hezké, že jsi zapojila děvčata do práce, ale také do blogu, udělalo mě to takovou radost, jako pokroky které dělá Jeníček, přeji vše nejkrásnější, vám všem. Anna
    Chci jen dodat že nemohu vkládat komentáře jinak nežli anonymní a dost mě to vadí. http://annapos.wordpress.com/ tedy dej vědět, jestli tobě vadí tohle, já totiž anonymy nemám ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, anonymy nemám ráda, ale ty nejsi anonym a za to, že to jinak nejde, přece nemůžeš. Klidně piš dál..jakkoliv ti to půjde. Nevadí mi anonymní přihlášení, ale sprosté a vulgární anonymy ano. A to od Tebe nehrozí. Nelam si s tím hlavu.

      Vymazat
    2. Asi by se to anonymní přihlášení mělo jinak jmenovat, ale podepsané anonymní přihlášení není anonym.

      Vymazat
    3. Ano, přesně tak jsem to myslela....Aničko i Mutile.

      Vymazat
  20. Holky jsou moc šikovné, křest formiček dopadl na jedničku. Koukám, že se Jeník zlepšil v jídle. To musela být pro holky největší odměna :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc se v jídle nezlepšil. Snědl jeden kousek v neděli a od té doby už bábovku nechce. ALE občas příjemně překvapí. :-) Člověk musí být vděčný i za to málo.

      Vymazat
  21. Máš opravdu moc šikovné dcery, bábovičky vypadají nádherně a na Jeníčkovi je vidět, že chutnaly :))

    OdpovědětVymazat
  22. Bábovky vypadají naprosto úžasně! Holky jsou opravdu šikovné a umí dobře nakupovat :-)

    OdpovědětVymazat
  23. A safriš, dostal jsem hlad. Co s tím??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaký nápad? Přijet? Tak šup...bábovka i kafe jsou už na stole. :)

      Vymazat
  24. Ahoj ( nebo dobrý den ?) Amelie.
    Váš blog sleduji něco přes rok, ale nikdy jsem nezanechala komentář. Jsem studentem pedagogické školy a obdivuji vás za to, co vše pro Jeníčka děláte. Jsem si jistá, že bez vaší pomoci by byl Jeníček někde úplně jinde. Ráda bych někdy pomohla, ale jsem bohužel od vašeho města stovky a někdy i tisíce kilometrů daleko. Je úžasné, že jsou tu stále lidé, jako jste vy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani. Jsem ráda, když se někdo nový odváží a zanechá komentář. Asi by byl "někde jinde", věřím, že hodiny a hodiny nácviků dělají své a přinášejí své ovoce... Děkuji za milý komentář a zase napiš. :-)

      Vymazat
  25. Teda, šikovné holky, to je super! Aby taky ne, když vedle sebe mají takový vzor. Já se těším, až ti mí kluci trošku vyrostou a budou mi v kuchyni pomáhat tak, jako jsem já pomáhala mamince, na to mám vždycky nejhezčí vzpomínky.
    Bábovku jsem dlouho nedělala a po vašich fotkách jsem na ni dostala ohromnou chuť :-)

    OdpovědětVymazat
  26. To jsem ráda,že u Tebe vidím takovou krásu !!!Holčičky jsou ůžasné,bábovičky také chichi...Jeníček papá ,doufám,že i Ty!!!měla jsem angínu ,píšu až tedˇ,měj se Marci dobře a vydrž !Daja

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně, jestli už jsi zdravá a zda jsi poctivě ležela. Angína je zrádná.

      Vymazat
  27. Máš šikovné dievčatá. Ich pečené výtvory vyzerajú super a ja som si pri pohľade na ne uvedomila, že som strašne hladná. Nerobil Jeník krik aj zo žiarlivosti? Zato, že si sa venovala dievčatám?

    OdpovědětVymazat
  28. Hm, úplně se mi sbíhají sliny! :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...