čtvrtek 17. května 2012

Jenda se učí malovat kočičku


Jeníček moc nechce malovat.


A když, tak většinou písmenka nebo pavouky.


Za lákavou odměnu se mi povedlo malování kočky podle knížky.


Chtěla jsem mu to nejdřív předkreslit na mazací tabulku,ale bylo na něj těžké sledovat knihu i tabulku, takže jsem toho nechala....


Chvíli protestoval, že to neumí, že ho bolí ruka, ale nakonec kapituloval...


Ukazovala jsem mu, co má zrovna malovat...


Nejdřív hlavu, pak tělo....


Poté uši, ocásek...


...nožičky...

...a nakonec fousky...


Na třetí fotce v knize je "křížek" přes obličej zvířete ...a Jenda ho tam samozřejmě vždy namaluje....
Nechápe, že tam nepatří.... že tam je jen proto, aby oči a nos byly uprostřed....
Nesmím mu to ani říct, aby tam křížek nemaloval. Okamžitě jde do afektu.


Za odměnu dostal barevné ovocné bonbónky....


Ale na poprvé je kočka hezká, ne?


A příště vám namalujeme čuníka.

21 komentářů:

  1. To jsou moc pěkné knížky! Už jsem to jednou psala,nestačím se divit, jaké "poklady" doma máte nebo spíš jaké poklady dokážeš objevit.
    Už se těším na čuníka, své oblíbené zvířátko jistě Jeník bude malovat rád.A kočička se moc povedla.

    OdpovědětVymazat
  2. Kočička se Jeníkovi opravdu moc povedla!

    OdpovědětVymazat
  3. kočička je moc pěkná a Jeník, je čím dál tím víc šikula.
    Teď ještě, aby alespoň občas zvládl lidi a bude vše na dobré cestě.
    Míša

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky Marci, kočička je nádherná a Jeník šikula. Margit

    OdpovědětVymazat
  5. To je šikovná knížka a Jeníček je šikovný malíř. Sice neštřil s nožičkami, ale kočička to je a každý ji pozná. Znovu jsem se podívala na kočičku na předloze a Jeníček se s těmi nožkami vůbec nesek, určitě maloval všechny čáry, které viděl, uvědomila jsem si na křížku, který namaloval přes kočičí obličej. Je to fakt, kabrňák!

    OdpovědětVymazat
  6. Teda mě přijde Jeníček naprosto úžasnej, ty pokroky mi přijde, že jsou veliké. Jak umí hezky spolupracovat i za odměnu se snažit. Kočička je skvělá, podobnou namaluje v šesti letech i můj syn, ten je taky na malování levej. Jeníčku, jsi veliký šikula!

    OdpovědětVymazat
  7. Myslím, že kočička se povedla. Jeníčkovi i Tobě velký pozdrav! A holkám samozřejmě. Pa. Tina

    OdpovědětVymazat
  8. Ami,
    Jeníček je šikulka! Už se těším, až bude malovat pejsky, ty já totiž maluju hrozně ráda ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherná...úplně jak živá! Napoprvé se mu opravdu moc povedla!!!

    OdpovědětVymazat
  10. kočička je parádní a čuník to bude teprv motivace :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Marcelka, vidím, že s Jeníkom pomaličky napredujete. A aj keď nepíšem komentáre, vždy si prečítam Tvoj príspevok. Obdivujem Ťa za to všetko. Nie všetky mamy by to tak bravúrne zvládli. A máš u mňa na blogu ocenenie, prevezmi si ho, prosím.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  12. Jej, amélko, až teď jsem s hrůzou zjistila, že vás nemám ve sledovaných. napravuji.

    OdpovědětVymazat
  13. Kočička se Jeníkovi vážně povedla! Mám tyhle knížky s návodem na kreslení ráda. Nerozvíjí sice fantazii, ale mohou se jí držet ti, kteří by si jinak malovat netroufli a těch je mezi všemi dětmi dost. S Jeníkem to fakt umíš, pustí se i do náročných úkolů, ke kterým by sám nikdy neměl chuť.

    OdpovědětVymazat
  14. už sa teším na to prasiatko :=D mne sa nedarí maľovať zvieratá :=D iba prasiatká :=D :=D :=D a tá jeho mačička je naozaj pekná :=D

    OdpovědětVymazat
  15. Picasso z něho nebude, ale pro začátek... :D

    OdpovědětVymazat
  16. Jendovi se kočička moc povedla...a čuník, ten je u vás doma top, takže to bude jistě paráda :o)

    OdpovědětVymazat
  17. Jo, kočička dobrá! Fakt! Ale čuník - ten bude určitě super, když ho Jeníček tak miluje!

    OdpovědětVymazat
  18. Jéé, no, vidíš, takhle pěkně jsem snad v jeho věku nemalovala ani já. Skrývá se v něm talent :) to se musí nechat. Odměnu si skutečně zasloužil!

    OdpovědětVymazat
  19. Jeníček je šikulka. Těch šest nožiček odpovídá obrázku který měl jako předlohu, jen je nezakončil tlapkama. Je to talent.

    OdpovědětVymazat
  20. Amelie, a preco vlastne musi Janik malovat, ked nerad kresli? mozno je to trochu mimo otazka, ale pamatam sa, ako som neznasala, ked ma v skolke nutili modelovat plastelinou:-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...