neděle 7. srpna 2011

Kondrac a Rádio Blaník

Včera mě Eliška přemlouvala, abych ji vzala na výlet do Kondrace.

Byly tam letní slavnosti Rádia Blaník.

Dnes mám nového "zpravodaje", tak jen pár slov ode mě a zbytek bude od Elišky.
Vyjeli jsme asi v 16:30 h.

Zaparkovali jsme na velké louce, která byla označena jako parkoviště.
Šárka chtěla zůstat doma a hrát si se Zlatkou.

Zde je fotka Elišky s Helenkou.

Nenechte se mýlit obrázkem. Helenka je o pár let starší než Eliška...

Už když jsem viděla ty davy lidí, tak jsem měla chuť se otočit a jet zpátky domů.

Ale co by pro ty holky člověk neudělal, že?

Po hodině strávené na sluníčku jsem byla zpocená, zničená a vůbec se mi nechtělo trávit další hodiny namačkaná ve společnosti spousty lidí.

Nechápu, jak si někdo může zapálit cigaretu a ani se neuklidit někam stranou....

Poprosila jsem bratra a šli jsme se projít místní obcí.

Vyfotila jsem pár domků...

...nějaké kytičky....


A zase jsme se vraceli na ONO místo...

Že by se mi chtělo, to se nedá říct.

Možná jsem doufala, že holky to přestalo bavit a že snad pojedeme domů.
Ale ne, holky byly nadšené.
A přály si zůstat až do půl desáté na ohňostroj.
Představa dalších 3 hodin mě děsila.
A tak jsme s bráchou podruhé vylezli z areálu a hledali jsme nějaké stinné místo.

Našli jsme  "krásné venkovní posezení".... :-P

Bráška si dal pivo a po "vydatné" večeři jsme nabrali sílu do dalších hodin.

Vydrželi jsme do konce...
A musím uznat, že to stálo za to....

A teď už vyprávění z pohledu Elišky:

Včera mě, mou kamarádku Helu a strejdu Martina, vzala moje maminka do Kondrace na letní slavnosti Rádia Blaník.
Bylo krásně, svítilo sluníčko, tak si někteří lidé (nejen občané Kondrace) vyšlápli na horu Velký Blaník. Když vylezli nahoru, za odměnu dostali vysřihovánku rozhledny na Velkém Blaníku. Na horu se mohlo chodit od 13.30 do 17 hod.
Akce začala vystoupením 2 představitelů taneční skupiny Dancing Crackers.

Pak přijeli Bořek Slezáček a Petra Doležalová, kteří nám zpívali písničky Michala Davida z muzikálu Děti ráje, např: Céčka, sbírá céčka, Decibely lásky, Děti ráje, Třetí galaxie, ...atd.

    Potom přijel Vláďa Hron.

Ten nás pobavil svými vtipy, legráckami a sem tam zazpíval nějakou písničku. Když skončilo jeho vystoupení, došla jsem si pro hranolky a mezitím dorazila  zpěvačka Petra Janů. Ta nám zpívala například písničky: Moje malá premiéra, Říkej mi, Není nám už 17, Motorest, ..a další.


    Mezi vystoupeními jednotlivých zpěváků byly soutěže, třeba nám pouštěli písničky a kdo uhádl první, jaká písnička zazněla, dostal zadarmo pexeso S Čechem po Čechách, nebo hodili nafukovací míč a několik létajících talířů s logem Rádio Blaník Hezky Česky a kdo je chytil první, mohl si je nechat, nebo si je pak zakoupit ve stánku. Poté hodili do publika dva tenisové míčky, a dvě dívky ho chytly, tak šly na podium a dostaly do ruky televizní magazín, ze kterého dostávali hádanky.

    Po vystoupení Petry Janů byla 20 minutová přestávka a tak nám maminka dala peníze a došla jsem si s kamarádkou na kolotoč. Když jsme se vrátily, na podiu zpíval zpěvák Petr Kolář, který nás ohromil třeba písničkami: Ještě že tě lásko mám, Vyznání, Jednou nebe zavolá a spoustou dalších.

A na závěr byl velký ohňostroj, na který jsme se těšily celý den.






Po skončení ohňostroje jsem ještě poprosila maminku a šly jsme s kamarádkou ještě jednou po tmě na kolotoč, který se točil i pozpátku.


Mávaly jsme mamince, div nám ruce neupadly:-)

    Když se kolotoč zastavil, jeli jsme domů. V našem městě jsme viděli další miniohňostroj, který si někdo udělal na zahradě. Maminka ho chtěla vyfotit, ale hned poté, co vylezla z auta, ohňostroj skončil. :-)
Tak jsme jeli dál. Kamarádku jsme vyložili před jejím domem a jeli jsme domů.
Dorazili jsme asi ve 22:35 h.
Doma ještě nikdo nespal, dokonce ani křečci ne.... hihi
Tento den jsme si moc hezky užily a doufám, že se tam za rok zase podíváme.
EM

22 komentářů:

  1. Dva názory na jednu slavnost. :D
    Tvá dcera je pěkně vysoká na svůj věk, nebo je to v porovnání s její kamarádkou?
    Davida s těmi jeho kýči nesnáším a mám podezření že to byla současně propagace pro sociální demokraty.

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé,moc hezké povídání,Eliška je velká šikula,že to tak krásně sepsala:-)A kdepak byl Jeníček?

    OdpovědětVymazat
  3. Jenda byl s taťkou a se Šárkou doma.

    OdpovědětVymazat
  4. Řekla bych, že Eli má tak 172 cm, ale už dlouho jsem ji neměřila, napravím to. :-P

    OdpovědětVymazat
  5. Já byla taky na slavnosti, blizoučko kolotočů, ale radši jsem jedla a jedla, aby mi nestihlo být líto, že jsem na žádném nebyla! I tak byla sobota prima, vlastně celý víkend!
    Byla by škoda nevyrazit na nějakou akci, bylo na to počasí, i když dost horko!

    OdpovědětVymazat
  6. Chápu, že se holkám taková akce líbila, mají na to věk. Hlavně, ten pocit, že se něco děje.
    Vás chápu taky, sama davové akce nemusím, i když výjimky by se našly :)
    Každopádně je super, že jste opustily na chvíli domov :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezky jste to s Eliškou popsaly,hlavně, že se jí líbilo:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Eli bude asi spisovatelka po mamince. :)
    Nám, tedy mně určitě, už sice sedmnáct dávno bylo, ale Eliška si ještě chvilku počká. A i na to Říkej mi. Teď se raději projede s kamarádkou na kolotoči. Krásná je bezstarostnost dětství. :)
    Obrázky ohňostroje jsou moc pěkné. Nakonec to byl povedený den, ne?

    OdpovědětVymazat
  9. ahojky, dík za návštěvu blogu :-))http://bambinomorto.blog.cz/ krásný den, a máš to tu pěkný a zajímavý.

    OdpovědětVymazat
  10. Teda holky, vy jste mě pobavily! Byly jste obě na jednom místě? To je pochopitelně humor - Marci, takové akce mě děsí podobně jako tebe a jsi úžasná mamka, že si to s Eliškou přetrpěla. Eli píše parádně, až si založí blog, budu ho ráda číst!
    Mějte se, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Helenko, já doufám, že ještě dlouho žádný blog psát nebude. Je jí 13, má spoustu času. :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Amélko, moc zdravím a jdu dočítat:-). Eliška moc pěkně píše. Co by člověk pro ty děti neudělal, viď?

    OdpovědětVymazat
  13. Pěkný výlet, krásně popsaný :) Davy lidí by mě taky děsily, ale i tak to musela být príma akce, zážitek :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Eliško, krásné vyprávění a určitě skvělá akce. :-)

    Marci, tak snad jste to nějak přečkali. :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Amelie, dovedu si představit, jak náročný den to musel být. Taky se vyhýbám davům lidí, jak to jen jde. Holky si ale den parádně užily, a to je hlavní.
    Nafotili jste skvělou reportáž, obzvlášť se mi líbí ohňostroj, ten vůbec není snadné vyfotit. Povídání se mi moc líbí, Eliška je hotová spisovatelka!

    OdpovědětVymazat
  16. parádne! musel to byť parádny výlet a ešte aj ohňostrojovské zakončenie.
    Krásne fotečky a som rada, že sú pod nimi popisky :-) cestovala a šla som s tebou až po ten ohňostroj :-)

    OdpovědětVymazat
  17. PS: odpovedám na komentík u mňa: ak si na teplo zvyknutá, tak áno, treba vidieť, ale ja by som ta už nešla. Na mňa to bolo moc, v tieni minimálne 34 a na slnku 49 a viac. Takže ak dobre znášaš tieto teploty... nie je problém, ale ja som to ťažšie znášala, už len preto, že žijem v Tatrách a tu leto pomaly už ani nie je. Teda som skôr na zimu ako teplo :-D

    OdpovědětVymazat
  18. Luďko, neeee. Podobné teploty nesnáším. Mně by stačilo kolem těch 25 st. :-P

    OdpovědětVymazat
  19. vůbec se ti nedivím , že jsi byla vyděšená z davů, tvrdošíjně odmítám už léta na akce rádia Blaník jít.-) ale pro holky to jistě byl zážitek..

    OdpovědětVymazat
  20. A máme nového blogera. Gratuluji.
    Ps: focení ohňostroje musí být náročné, povedlo se.
    Psě - pokoušel jsem se z noteboku vyjmout to pivo, a ono to nešloó ( brečící smajlík Jarda)

    OdpovědětVymazat
  21. Ahojky!!!!
    Móóóc mně pobavila ta rozdílnost v líčení jednoho zážitku tebou a pak tvojí dcerkou.
    Ohňostroj vypadá moc hezky,mám je ráda a Petra Koláře taky můžu,takže bych se asi nechala taky nalákat.

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj, hlásím novou adresu blogu, přes starou se ke mně už nedostaneš :( www.sweethome-countryhome.blogspot.com zdraví Martina

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...