pondělí 1. srpna 2011

Jenda pracuje...

Celý víkend pršelo a nemohli jsme jít ven.


Jenda je hyperaktivní tvor a potřebuje stále něco dělat.


Jen vymýšlet a střídat ty mnohé činnosti je někdy nadlidský výkon.

Ono totiž jen tak něco Jendu zaujme.... a pokud to není to pravé "ořechové", tak s ním nehne ani pár volů... :-)

Hlavně to musí být čísla, písmena, dopravní prostředky, zvířátka a klidně i vesmír.
Na to se Jenda většinou "chytí"....

V sobotu měl Jeníček dobrou náladu, tudíž se nám "práce" vcelku dařila.


Samozřejmě, že dudlík a zapnutá televize nesměly chybět...bez těch 2 rituálů nám to zatím nejde.


Dřevěné vkládačky s čísly jsou oblíbené a za LIPO by se Jenda "rozdal"... :-)
Občas... :-P






19 komentářů:

  1. Tak přijeď. Já Ti dám nějakou práci a odměna Tě nemine. Tedy to LIPO samozřejmě. :-P

    OdpovědětVymazat
  2. Je to šikula, za Lipo udělá vše -:)hlavně radost mámě a ostatním. - :) Také jsem ho měla moc ráda, stávalo 20 halířů.... jedno...-:)

    OdpovědětVymazat
  3. No vidíš jak jste šikovní.To že Jeník dudlá a musí mít puštěnou telku bych brala jako normál.Vem si to tak,že chlapi hulí cigáro a telku mívají většinou taky jako kulisu.Maruš-Fukčarinka

    OdpovědětVymazat
  4. Marcelko, moc hezké fotky! Jenda pracuje jako ďas.
    Mějte hezké dny, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám taky pořád puštěné buď rádio, nebo televizi. Mám to jako zvukovou kulisu. Když mě něco zaujme, zbystřím pozornost a jinak u televize dokážu číst, nebo luštit své oblíbené křížovky a osmisměrky. :-)) Možná, máme každý nějaké rituály a ani si to neuvědomujeme. ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc prima hračky,úžasný , že ve 4 letech Jendu baví,čísla,písmenka a pro mě tajemný vesmír jo a dík za návštěvu u mě

    OdpovědětVymazat
  7. obdivuji tu nezměrnou trpělivost! přeji dostatek sil!

    OdpovědětVymazat
  8. TYTO SKLÁDAČKOVÉ HRY JSOU BEZVA.
    JAK BYLY DĚTI MALÉ, TAK SI TAKÉ VYHRÁLY.
    MĚJTE SE POHODIČKOVĚ I PŘES NEVLÍDNÉ POČASÍ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  9. Jeník je šikula. Lipo je u nás teď taky IN. Hlavně to chce mít naplněné ty správné PEZ postavičky. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Jeník je šikulka :-) Mám 4letého kluka a na tohle ho fakt neužije :-( Vkládačky -ani náhodou ...
    Adudlík a televize ? Hmm... dudlík se nám tedy jako ztratil při stěhování a bez televize se nenají :-( Prostě nevydrží sedět -jen tak :-)
    Takže Jenda je pořád v normě :-D

    OdpovědětVymazat
  11. Už jste někdy byli v planetáriu? Nebo to je zatím nezvládnutelné?Koukám, že musíte být zásobeni neustále "nářadím" na chytré hraní! Vím, že Jenda nemá rád puzzle, ale existuje puzzle 3D ze dřeva. Je použito kvalitní dřevo, různých druhů a tudíž i barev. Skládačka je profilována do relifů. Brzo ji ukáži na stránkách. Je to jenom taková myšlenka...
    Přeji všem SLUNCE v duši, když není na obloze!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Jeník je šikula a ty jsi taky šikula,která by si za zabavení svého hyperaktivního dítka a za svou trpělivost zasloužila cokoliv...třeba fůru Lipa.
    Měj krásné dny!!!!!

    OdpovědětVymazat
  13. Lezarts, v planetáriu jsme zatím nebyli, výlety mezi lidi moc nezvládáme. Ale JEDNOU se k tomu dopracujeme.

    OdpovědětVymazat
  14. Jojo, tento deštivý víkend byl náročný...naše dítko je taky dost aktivní a byl to záhul, jemu 4,5 ale tento víkend jsem musela uznat že už je to vcelku rozumný kluk...někdy si i dal říct že ven fakt už nejdem...ale pár promočených věcí jsme měli (naštěstí lásku pro vodu má i tatínek, tak já moknout nemusela :-))
    Jenda je šikula a pokud mu dudlík a telka dělá dobře je to super (člověk má něco co zabírá).
    Krásný začátek týdne!

    OdpovědětVymazat
  15. Gebasko, já taky neříkám, že ho na to užije...ale za ty dva roky už si zvykl na nějaký režim, ví, že MUSÍ pracovat, že má nějakou povinnost...že dostane odměnu, a tak pracuje. Samotného ho to nikdy nenapadane, že by si s tím hrál :-P

    OdpovědětVymazat
  16. To u nás hraje spíše rádio, většinou Praha (dvojka) nebo šestka
    Ale -- to jsem se chtěl již dávno optat, te´d jsi mi nahrála. Ten dudlík funguje jako uklidńující? Něco jako dospělák a cigáro??

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Tenisáčku, Tvoje komentáře mě vždycky rozesmějí... "Něco jako dospělák a cigáro"??
    Já Ti nevím, já jsem cigaretu NIKDY nezkoušela, tak jak mám vědět, jak na lidi působí? :-)
    Ale dudlík ho uklidňuje, asi se zbavuje napětí, protože ho "hezky" nahlas kouše..tedy většinou ten plast...A hlavně si pak nekouše ruku.

    OdpovědětVymazat
  18. Všem děkuji za komentáře. Většinou není v mých silách na každý zvlášť odpovědět, ale všechny registruji, za každý jsem vděčná..a jsem ráda, když napíšete. PAK mám pocit, že to mé psaní má nějaký smysl...Díky.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...