pondělí 29. srpna 2011

Mraky

Včera to bylo 3 týdny, co TO všechno začalo.

Potřebovala jsem na chvíli zapomenout na bolesti, a tak jsem jela s manželem pro Šárku.

Byla 10 dní na tanečním táboře.

Chtěla jsem alespoň na chvilku změnit "prostředí"....

Bylo to jen 30 km, tak jsem si říkala, že to zvládnu.

Když jsem zvládla z pátku na sobotu 3,5 hodinové posedávání na pohotovosti na chodbě, tak zvládnu i tohle.

Šárinka by byla zklamaná, kdybych neviděla závěrečné taneční vystoupení.

Moc mi chtěla ukázat to, co se všichni za těch 10 dní naučili....

Bylo to fajn. I když je pravda, že večer jsem si s bídou došla na záchod....
Noha mě odmítala "poslouchat"...

Cestou jsem fotila mráčky, obláčky a okolní přírodu.

Bylo to takové malé, příjemné rozptýlení.
Fotky z tábora vložím asi zítra....

28 komentářů:

  1. Marci, krásné fotky, pořád na tebe myslím, ať je líp. ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Ameli. To je fajn, že máš také nějaké rozptýlení. Hlavně na sebe dávej pozor. Snad už je líp. Tina

    OdpovědětVymazat
  3. I když si nemyslím, že cestování ve Tvém zdravotním stavu, byť jen oněch třicet kilometrů, je zrovna ideální, tak mám radost, že máš myšlenky i na jiné věci, třeba na to fotografování. A máš pravdu, Šárce by to bylo líto, i když by to asi pochopila, že maminka nemohla. Je to rozumné děvče.
    Hlavně že se Ti cesta líbila a žes ji přežila snad bez úhony.
    A snad už bude kolem Tvojí nohy lépe. Držím palec. Svůj! Tvůj je marod. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné fotky:) a moc Vám přeji, ať už je líp.
    Těším se na další zprávy. Hezký den.
    Majka

    OdpovědětVymazat
  5. Marci šetři se,opravdu raději nic nedělej.
    Držím palce.

    OdpovědětVymazat
  6. Msedlakova, opravdu nic nedělám. Ono to ani nejde, ani kdybych chtěla. Jen jsem včera dětem poprvé a naposledy uvařila čaj. To byla jediná moje aktivita. Brácha se o mě vzorně stará...a večer přijede zase maminka. Poslala jsem ji na 3 dny domů, aby si odpočinula a věnovala se manželovi. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Marci,rozptýlení schvaluju,ale nepřepínat se.Aby noha nezačala zlobit,víš,že je to potvora a všechno ti vrátí. Tak radši nepřepínat a odpočívat.:-)

    Moc na tebe myslím a ještě vydrž,přepereš to! I když to bude chvilku trvat.

    A.

    OdpovědětVymazat
  8. To bylo hezké rozptýlení. Fotky mráčků jsou nádherné a Šárka měla určitě velkou radost, že pro ni přijeli rodiče společně. Těším se na snímky z tanečního vystoupení. Pěkný podvečer a šetři se! ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Copak to tu vidím, tady byl někdo nemocný!! Doufám, že už je alespoň trošku líp. Krásné mráčky jsi nafotila. Také je ráda pozoruji.
    Opatruj se. Také se těším na fotky z tanečního vystoupení.

    OdpovědětVymazat
  10. To je tak, když je máma "opravdová", zapomene, že jí může i obětavost ublížit!
    Snad jste si Amélie nepřitížila, ale nabrala trochu dobré nálady k lepšímu uzdravování.

    Přeji hezkou noc, bez mráčků!

    OdpovědětVymazat
  11. Amelie nejsi ty tak trochu kaskadérka. Jo to ti píše ta pravá, taky rádoby vzorná pacientka. Tak zítra ty fotky taneční.Fukčarinka

    OdpovědětVymazat
  12. Držím palečky,marci, aby už bylo jen lépe...

    OdpovědětVymazat
  13. Mraky mám taky moc ráda. Hlavně tyhle, co dělají na obloze parádu a ne neplechu.Drž se, opatruj se a uzdravuj se.

    OdpovědětVymazat
  14. Pohled na mraky mne vždy fascinuje a taky je rád fotím. Je v nich zřejmě něco z nás, co nás navzájem přitahuje.. A v každém mraku můžeme vidět něco, něco z nás... Buď zdráva.

    OdpovědětVymazat
  15. fotky jsou krásné!
    Změnit prostředí je potřeba.

    OdpovědětVymazat
  16. malkiel.blog.cz30. srpna 2011 v 12:05

    Již při letmém pročtení blogu zjišťuji, že když se rozdávala bolest a utrpení, tak byl k tobě někdo hodně štědrý.

    OdpovědětVymazat
  17. Když je člověk zdravý, tak si neuvědomuje, jaké bohatství vlastně má. Držím palce:-))))

    OdpovědětVymazat
  18. Fotky jsou krásné. Kolikrát si říkám, jaká kouzla umí svět kolem nás, mraky, západy a východy Slunce - každý záběr je originál.
    Jsem ráda, že jsi cestu zvládla, ale docela jsi riskovala. :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Marci, bud' na sebe opatrná. Myslím na Tebe. Doufám, že Ti den ode dne lépe.

    OdpovědětVymazat
  20. Amélko, ještě s nohou nehazarduj. Je to asi moc brzo. Jsi dobrá, žes to zvládla, ale můžeš si ublížit, a to ty nechceš...
    Prášky na bolest ještě ber, ono se to spraví, neboj, není to na pořád - ani prášky, ani bolest. Ale pokud prášky vysadíš a ta noha tě bude bolet, tak ta bolest tě omezí v uzdravování, protože tělo bude zápasit s bolestí, a ne s tím, jak se uzdravit.
    To je jen můj názor, samozřejmě je to na tvém rozhodnutí...
    A držím palce, aby to přešlo... abys byla veselejší a znovu získala energii.
    Fotky jsou nádherné, modravé nebe a bílé obláčky jsou přímo relaxační...

    OdpovědětVymazat
  21. Vendy, NERISKUJI, neboj. Za těch 6 dní jsem musela jet 3x na odběry do nemocnice (a to je 20km). Výlet pro Šárku byl jen o 10 km delší, ale rozhodně příjemnější než odběry a doktoři. :-P Jinak celé dny polehávám, bandážuju, leduju..a vůůbec NIC nedělám. Jsem opatrná.

    OdpovědětVymazat
  22. Krásné fotografie :-) A doufám, že s nohou už to je lepší!

    OdpovědětVymazat
  23. Victorie, lepší to není, ale rozhodla jsem se, že nebudu dělat hrdinku (a trpět bez léků) a že budu poctivě zobat léky od bolesti. Nejsem zvyklá brát léky na bolest a teď se mi příčilo brát si 4 tabletky denně, ale NIC jiného mi nezbývá. Paní doktorka říkala, že můžu až 8 tbl. denně, snad se k tomu nedopracuji. A hlavně se těším na pátek, kdy mi neurolog SNAD řekne, proč to tak příšerně bolí....

    OdpovědětVymazat
  24. Amélko, moc krásné fotky, nádherné mraky. Ono to bude ještě trvat, než se to dá do pořádku, ale moc moc na tě myslím, ať už tohle nemusíš zažít znovu. Dočítala jsem komentáře a je fajn, že jsi měla milé návštěvy i v nemocnici. Jsem ráda, že máš tak báječného brášku i maminku, potřebuješ teď péči a zasloužíš si ji, moc. A bez léků to holt prostě někdy nejde, tak hlavně aby bolest polevila.

    OdpovědětVymazat
  25. Jak tak pročítám komenty, seš ukrutně statečná, když při tom všem jedeš podpořit dcerku na vystoupení:) snad tě to trošičku dobilo:) Držím pěsti, jsi bojovník:)

    OdpovědětVymazat
  26. Milá Amélie, jsem ráda, že jsi z nemocnice doma. Hlavně se nyní šetři. Držím palce, ať je ti líp a líp.
    Obláčky jsou krásné. :-)

    OdpovědětVymazat
  27. nádhera! člověk si musí najít chvilku na sebe a na odpočinek, jinak by se zničil. už to také znám...Drak

    OdpovědětVymazat
  28. Draku, máš pravdu. A já se určitě zničit nechci.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...