pátek 5. srpna 2011

Návštěva na zahradě


srpen2012
Moc návštěv k nám nechodí.


Většinu kamarádek Jenda loni odradil svým několikahodinovým ječením.


Zbývá nedělní grilování s tchánem a s tchýní.


Jenda nemá dědu s babičkou za manželovy strany rád.


Dědy se bojí, jak čert kříže.


Když přijdou, je Jeníček většinou hodinu někde zalezlý.


Když je na zahradě, tak převrací židle, schovává se pod stůl, před dědou utíká za dům...


..a nemluví s ním.

 Dělá hlouposti, např.
...píchá klacíkama do lidí nebo do klobás...


Honí Šárku s nějakým dřívkem ...


...a Šárka se rozčiluje.


Obtěžuje psa svým pokřikem...


...a když už Betynku honí moc, tak ji zavírám do koupelny, aby měla svůj klid.


Jenda pak poskakuje, pořvává své echolálie...


...a okusuje si u toho ruku.


Občas uloví v garáži taťkův šroubovák...


...a útočí s ním na lidi ...


Nedá si říct, že se to nedělá.


Je marné mu něco vysvětlovat.


Člověk aby měl pořád oči na stopkách... Ani na vteřinu ho nesmím pustit z očí....


Dokud jsem byla na zahradě, tak jsem ho korigovala a kočírovala jeho nevhodné chování tak, aby nikomu neublížil.


Pak jsem musela odejít žehlit. Nikdo to za mne neudělá....
A nechala jsem ho na hlídání ostatním.


V nestřeženém okamžiku Jenda roztrhl Elišce krabici od nějaké hry a ta brečela.


A aby toho nebylo málo, tak se zakousl do šatů Elišky... Eliška se ohnala....
...a výsledkem byla díra na jejích krásných šatech...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...