sobota 6. srpna 2011

Jak si zasloužit poklad

Holky tu mají denně jednu nebo dvě kamarádky.

Někdy je to spíš k zlosti než k potěšení...
....ono poslouchat 4 puberťačky často není moc velká zábava.
Hádají se, co budou dělat, jednu nebaví tohle, druhou tamto....
Jedna chce na zmrzlinu, druhá ne.... věčně je nějaká uražená nebo naštvaná.
A pak je oheň na střeše...

Tak  jsem si řekla, že jim nachystám soutěže ....

....a za jejich splnění odměnu.

Poprosila jsem asistentku, aby vzala Jendu na 2 hodiny na procházku....

...a na zahradě jsem připravila 20 stanovišť.

Holky cvičily...


..skákaly na jedné noze....

...recitovaly básničku....
....skládaly puzzle....


...dělaly kliky...

a dřepy....

...hledaly poklad v písku...



...jezdily na koloběžce okolo domu...

....kreslily kytičky....


Odpovídaly na otázky....

Měly namalovat panáka a zaskákat si....


U jednoho stanoviště si mohly dát popcorn...

...u jiného pro změnu pití a bonbóny....

Za splnění úkolu si na papír dávaly razítko nebo hvězdičku....



Když měly všechno hotové, vyzvedla si každá dívenka tašku s pokladem na trampolíně.

Nakoupila jsem jim pár drobností - malé míčky, puzzle, sponky, náhrdelníky, náramek, bonbóny...ap.

Dojaly mě cizí dívky, když místo díků utrousily, že toho dostaly málo.


Ještě že to člověk nedělá pro nějaký vděk, ale pro radost dětí ze hry....

A moje dcerky radost měly .....a to je to nejdůležitější.

20 komentářů:

  1. Největší a jedinou odměnu, jsi měla dostat Amálko ty, za vymyšlení a přípravu té hry, holkám mohlo stačit, že se vyblbly a měly hezké odpoledne. Na fotkách je vidět, že si hru užívaly, tak co si přát víc. Seš báječná maminka! ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsi prostě úžasná...místo abys odpočívala,uděláš prima odpoledne děvčatům:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Paráda! My jsme na táboře na takovou "bojovku" potřebovali půlku lesa a tady se vesele soutěží na zahrádce.
    Ano, děláš to pro radost dětí. Mně osobně by ten nevděk mrzel. Dělají totéž i jiní rodiče? Moc jich asi nebude.

    OdpovědětVymazat
  4. Amélie, bravo za organizační schopnosti. A ten nevděk?! Je to jenom ukázka toho, jak některé děti jsou vedeny, k rozpoznávání co jsou pravé životní hodnoty!

    OdpovědětVymazat
  5. Připravíš jim skvělou zábavu a ony utrousí, že toho dostaly málo? Mě by to asi mrzelo. Máš můj velký obdiv, když takové akce. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Nevděk svštem vládne, ty se pachtíš a slečnám je to málo... Ty jsi, Marci, příliš hodná a nesobecká, já bych se asi ozvala, ať si příště teda trhnou a optala se, kolik takovýchto zábavných odpolední s odměnou jim už během prázdnin přichystali vlastní rodiče... Nad "nenažraností" některých dnešních dětí mi fakt občas zůstává rozum stát... :-((( No, aspoň, že tvé dcerky jsou jiné a umí to ocenit. :-)))
    Jinak, zítra se vracím "domů" a budu již zase závislá pouze na netu v mobilu, takže příp. komenty opět jen do mailů :-(
    Tak moc zdravím, drž se. Matermona :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Týýýý vado, jsi jim měla říct, že příště nic nebude, když jsou nevděčné!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Já to prostě nechápu!!! Kde bereš tu energii věnovat se 24 hodin Jeníčkovi a ještě chystat holkám zábavu? Máš můj hluboký obdiv.
    A o nevděku už to bylo řečeno v předchozích komentech. Ono je to o rodičích. Lucká má dvě kamarádky. Jednou spí u nás, jednou u Šárky, prostě se rovnoměrně střídáme. Majda je pořád s nima, ale od její maminky jsme zatím ještě neslyšeli ani děkuju. O tom, že by tam přespaly, o tom ani nepřemýšlím.
    Kdybych věděla, že prostě nemohou, tak zo pochopím, ale mají dům a starší děti odrostlé.
    Ty máš Jeníčka a nevidíš problém.
    A o tom tom to je, o lidech.
    Fakt jsi skvělá....

    OdpovědětVymazat
  9. Některé děti jsou dneska šílené,ach jo mě by to taky mrzelo,ale spíš jde o tu drzost toho dítěte tohle říct,no holt někteří rodiče,prostě neumějí děcko vychovat:-(Být dítě byla bych nadšená:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Tohle je báječné, skvělé nápady! Je to jako na táboře, takové soutěže mě bavily ze všeho nejvíc!
    No ale závěr, jak si ty holky stěžovaly, to teda.. Ještě jim nedošlo, že se za takové věci musí platit.

    OdpovědětVymazat
  11. Jsi dobrá, že tohle všechno zvládneš. Kdo je ta asistentka? Ten vděk člověk často vážně nemůže čekat. Je to výchovou a jsou možná rozmazlené. Šárka je v oranžovém a Eliška v červených šatech? Mně se ty holky pletou, škoda že tam nemáš pod fotkama jejich jména.

    OdpovědětVymazat
  12. Pavle, ano, Šárka má oranžové tričko a Eli růžové tričko a růžovou sukni. :-) Asistentka je mladá dívka, která bere jednou týdně Jendu na 2 hodiny na procházku, abych mohla nakoupit nebo se věnovat holkám.

    OdpovědětVymazat
  13. Jsi fakt super -málokdo se dnes dětem takhle věnuje :-) (jen s tou nevděčností je to smutné ..ale to je asi tím -že se dětem spíš něco koupí než že by se s nimi blbnulo .-))

    OdpovědětVymazat
  14. Amélie, ty jsi stejně úžasná! Jak nato všechno sbíráš energii a chuť!!!???

    OdpovědětVymazat
  15. Perfektní nápad :) spousta rodičů v dnešním době raději děti někam vyžene, než aby se jim věnovaly a ty se staráš i o zábavu kamarádkám... to je krásné :)

    OdpovědětVymazat
  16. Amelie, jsi naprosto úúúžasná máma.:-) Ale naprosto mě dostala nevděčná poznámka!! Sedím tu a jen nevěřícně kroutím hlavou!!:-(
    Přeji ti krásný a pohodový nadcházející týden.:-)

    OdpovědětVymazat
  17. Mell, že tys ty holky chtěla utahat?
    To stejně asi nejde! Hlavně, že dcery měly radost. Kámošky čekaly asi peníze nebo něco módního!

    OdpovědětVymazat
  18. Markétko, ty jsi mě odhalila...chtěla jsem je utahat a utahaly ony mne. :-)

    OdpovědětVymazat
  19. no ani nekomentuju....nevím, bylo by mi to líto.

    OdpovědětVymazat
  20. Marci, nestíhám psát, ani číst, tak reaguji se zpožděním. Jsi báječná máma.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...