úterý 30. srpna 2011

Šárka a Dancing Crackers

Je to asi rok, co Šárka začala chodit na tanečky.

Tancuje se skupinou Dancing Crackers a moc se jí to líbí.

Občas jedou do Music klubu Óčko v Praze, sem tam je nějaké soustředění - podzimní, zimní, velikonoční...

Na všechny samozřejmě Šárka nejezdí, protože bysme přišli "na mizinu".

Je to docela drahý koníček.

Na letní tábor se Šárinka moc těšila.

Tancují různé styly: Hip hop; House dance; Break dance, r´n´b´, ale třeba také dancehall, locking nebo wacking...  (okopírováno z jejich www stránek, protože tomuhle já vůůbec nerozumím...)
Slova jako "Lockin, poppin, new style... " pro mě asi navždy zůstanou "španělskou vesnicí"....


A to, co se během těch 10 dní na táboře naučily, to nám děti předvedly na nedělním vystoupení.

Na táboře bylo asi 150 dětí.




Všechno je foceno z jednoho úhlu, seděla jsem na své židli a ani krok vpřed jsem neudělala.
Stejně bych nevěděla, jestli mám držet francouzské hole, foťák nebo se snažit udržet balanc na jedné noze... :-P






Jen jsem si všimla, že Šárka dorůstá své cvičitelky....



Po skončení akce mě Šárka "ukecala", abych jí koupila mikinu s logem DC a hrnek...


Kdo by tomu sladkému stvoření odolal, že? :-)

Na poslední fotce je Šárka se svou kamarádkou.


Tak hádejte, o kolik je Natálka mladší... :-P

23 komentářů:

  1. Páni, Šárka je opravdu šikovná :-) Na takové tance jsem si nikdy netroufla, já jsem si prošla jen tanečnimi a jsem ráda, že zatančím takové ty klasické věci jako je waltz, valčík apod. Nicméně lidi, kteří ovládají break a podobné věci obdivuju, musí mít vážně kondičku! Ten tábor musel být skvělý ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Chápu Šárčinu touhu po pohybu, jestli má rytmus v těle, jen ať tancuje i za mě:))) já bych se snad rozvzpomněla na Mazurku:)))

    OdpovědětVymazat
  3. Přidávám se k dalším neznalcům, i pro mě jsou ty vyjmenované tance španělskou vesnicí,tanci jsem nikdy moc nedala,ani tomu klasickému.Ale o to víc obdivuju všechny,kteří tanci holdují,ať už jakémukoliv.Šárka je šikula, je prima,že si tábor užila.
    A otázka, o kolik je Natálka mladší se mi zdá být nějak záludná, výškový rozdíl určitě mate, takže jsou holky stejně staré? :-)))

    OdpovědětVymazat
  4. to Victoria....
    Žádnou šikovnost nevidím,v pozicích vypadá jak tvrdé Y a nezdá se být extra nadanou tanečnicí.Nevím za co chválit :-) když ani vzhled není nic extra.
    Evžena Grand Canaria

    OdpovědětVymazat
  5. ale no táák, nezáleží na úspěšnosti, záleží na nadšení přece, to nevíííš?:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ale no ták, nezáleží na dokonalosti, záleží na nadšení, to nevíííš? Kdyby se všemu věnovali jen ti nejlepší, bylo by jich mooc málo :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Marcelko, raduji se s tebou, že ses odhodlala jet. Šárka je moc šikovná a mrzelo by jí to, a co si budeme povídat, tebe taky...
    Jak se cítíš, je ti líp! Máš výbornou příležitost vzít do ruky háček (když musíš být v klidu) :o) třeba to nebude tolik bolet!
    Moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Marci, Šárka je šikovná a sluší jí to. :-)

    Pro Evženu: Šikovný není jen ten, kdo má nejlepší a nejdokonalejší pózu, ani ten, kdo vypadá nejlépe. Šikovné jsou všechny děti, které se něčemu takovému věnují.

    OdpovědětVymazat
  9. Teď se nedivím, že jste chtěla být přitom!Já by jsem také nepropásla, žádnou akci, kde se zúčastnily naše děti.Navíc miluji veškeré tance!Je fajn, že má Šárka nějakou zálibu!
    Amélie,třeba, až odložíš berle, taky si s Šrkou skočíš Hip Hop !
    P.S.
    vzkaz vtipálce z Kanárů...!Ať se nám ukáže, co dovede a jak vypadá.

    OdpovědětVymazat
  10. Amelie, vítej zpět. Překonala jsi velký zdravotní problém a tohle byla pro tebe určitě taková milá odměna. Přeji ti brzké a úplné uzdravení.

    OdpovědětVymazat
  11. Ač se ještě směle považuji za mladíka, dobrou polovinu názvů těch tanců neznám. Bože jak rychle stárnem. Ale je to fajn vidět, že dnešní děti, nebo spíš mladiství, ještě mají nějaké koníčky. Kde jsou ty časy, kdy my, jako mladí, jsme prostě sbalili spacáky, kytary a šli na vandr do lesa.

    OdpovědětVymazat
  12. Celý život se pohybuju mezi dětmi, takže už to znám. Holky budou asi stejně staré. Taky mám kolem sebe diblíčky a vedle nich dlouhé slečny, které vypadají starší.
    Je fajn, když děcka mají koníčky, navíc takové, které je baví a odpovídají i dnešní době. Určitě se na táboře vyřádili a budou na něj vzpomínat ještě jako dospělí. Dávno už jsem zapomněla většinu svých zážitků z dětství, ale ty táborové si pamatuju do nejmenších detailů. Hezký den a přeju, ať už ta noha dá pokoj.

    OdpovědětVymazat
  13. No panečku 150 dětí! Šárce se muselo na tanečním táboře moc líbit, má prima prázdninový zážitek. Je to velká a moc hezká holka a ta její kamarádka, může být klidně stejně stará. Tuším, za tvou otázkou, nějakou kulišárnu! :-)))

    OdpovědětVymazat
  14. Jarko, kulišárnu? :-P Tak jste mě odhalily, no...ANO, holky jsou stejně staré..na den přesně. :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Zdravím. A otázka, co takhle krátké video???

    OdpovědětVymazat
  16. Tenisáčku, za a) video vkládat neumím a za b) mě tentokrát ani nenapadlo nějaké udělat.

    OdpovědětVymazat
  17. Prima. Já sem tedy tančil jen onu klasiku, jak bylo zmíněno již přede mnou, a postupem času se i ona proměnila na onen klasický styl "ploužák".
    Sice tedy neskáču nadšením, když vidím v tv tyto tance, ale musím uznat, že některá vystoupení jsou strhující a třeba v některých klipech tento styl vhodně doplňuje písničku.
    Ovšem k tomuto mistrovství se člověk nedopracuje po jednom roce tréninku, zvláště když je o hlavu větší svých vrstevníků. Ony ty pohyby vypadají pak úplně jinak. Vím o čem mluvím, taky jsem vyčuhoval nad svými spolužáky.

    OdpovědětVymazat
  18. Ohhh,co to čtu?????
    Doufám,že už je ti lépe a že se uzdravuješ a nabíráš sílu!!!!!
    Přeju ti hodně zdravíčka,vždyť víš,že kolem sebe máš spoustu lidí,kteří tě moc potřebují.
    No a taneční tábor,to je něco.Dcerka se jistě vyřádila a hodně nového naučila

    OdpovědětVymazat
  19. Tak z tanečků je mi povědomé jen Hip hop, líbí se to Lukimu, tak mi to pořád ukazuje na internetu. Jinak jsem z názvů úplně vedle :-))

    A Šárince vyřiď, že teda před ní hluboce smekám, je šikula :-))

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj, máš moc pěknou dceru:))

    OdpovědětVymazat
  21. To jsi byla hrdá na svou dceru a ráda, že se jí na táboře líbilo.Teď začnou školní povinosti.Nezáleží na věku, hlavně, že holky si rozuměly.Fukčarinka

    OdpovědětVymazat
  22. taky myslím, že záleží na nadšení..tady zas někdo má chyť prudit, myslím:-(

    OdpovědětVymazat
  23. Správně, důležité je, že byla Šárka spokojená, že se jí tam líbilo a dělá něco také pro svoje zdraví a potěšení. A že je někdo i tady ošklivý? Takoví "hňupové" se najdou všude. Hlavu vzhůru a ať je líp!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...