pátek 1. července 2011

Puzzle

Včera byla legrace.

Nedali jsme Jendovi ráno jeho dávku Risperdalu.

Já jsem se spoléhala na manžela, on asi na mě.
A nebo zapomněl, že jeho syn nějaký lék bere.

Když jsem sama doma, vím, že se musím spolehnout jen sama na sebe.
Ale když sama nejsem, chtěla bych se občas spolehnout i na někoho jiného.

To jsem odbočila. Téma "nekomunikace" mezi manžely sem nepatří.

Zkrátka a dobře, Jenda ranní Risperdal nedostal a "přežil"...

Odpoledne si holky hrály s kamarádkou v pokojíčku, tatínek vyčerpán pivem usnul a my jsme s Jendou plnili úkoly.

Puzzle s dopravními prostředky má Jeníček moc rád.

Rád si prohlíží, kdo v jakém autě sedí....

Opakujeme u toho i barvy.
Stále se nám nedaří ty správné pojmy - jako je modrá, žlutá, červená, zelená....
A tak máme nadále nebíčkovou, sluníčkovou, třešinkovou, travičkovou...a taky jako krtek nebo jako čuník...

Jako odměnu dostal oblíbené LIPO a dokonce ochutnal kousíček třešňové bublaniny.

Zpočátku se netvářil nadšeně. Odhodlal se alespoň olíznout cukr... :-)

Pak si do buchty asi 2x kousnul....

Což je u něj úspěch, jinak se stále dokola drží těch svých cca 5 oblíbených, suchých jídel.... kam patří Brumík, Brumík a zase Brumík...
No, to bych mu křivdila...ale tak nějak to je.

A o jídle zase jindy...

10 komentářů:

  1. Ahoj Marcelko, ty puzzle jsou parádní. Něco podobného hledám i pro našeho Fildu. Hned jsem zadala do vyhledavače firmu a mají zajímavé didakt.hry :) a za příznivé ceny. Moc díky za tip. :) Jeník krásně skládá bublanina vypadá náramně :) Krásný začátek prázdnin Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je dobrá zpráva! Ani drobný výpadek v podání léku nebyl Jeníkem "odměněn". To je moc dobře!
    Obrázky na puzzlích jsou pěkné. A ty barvy? Ty taky časem přejdou do povědomí.
    Nám se teď momentáně nebíčková mění na myšičkovou, tak asi bude časem sv. Péťa kropit zahrádku.
    A bublanina vypadá "šmoulesně". Taky bych ochutnal. A asi nebudu sám, komu se tady sbíhají sliny. Takovéto obrázky navrhuji cenzurovat. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Tak naštěstí to dopadlo dobře.
    Někdy je kapka štěstí důležitější než plný sud rozumu...
    Pěkná puzzlata, dívám se, že je i slušný výběr různých vozítek.
    Přidávám se k předchozímu komentáři - bublanina vypadá lákavě, hned bych se zakousla!

    OdpovědětVymazat
  4. Marcelko, ani nevíš, jakou mi děláš radost! Dva optimistické, vlastně veselé příspěvky za sebou, nádhera!
    Bublaninové fotky jsou kouzelné!
    Mějte se hezky, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Bublaninu jsem neměl, ani nepamatuji, dostanu ji taky? :D
    Často říkám, že léky nemusí být vždy to nejlepší co člověk dostane. Jedna moje dobrá kamarádka se dlouho léčila na deprese a nakonec ji vyléčila láska. Jak je pak všechno jednoduché. :)

    OdpovědětVymazat
  6. MÁM PODOBNOU FOTKU BÁBOVKOOU, CUKR VEDE:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Pavle, děkuji za krásný komentář. ANO, LÁSKA je lék na všechny starosti. Pevně doufám, že moje děti jí mají dost. Vím, že jediné na čem záleží, je Jeníčka milovat takového, jaký je. Přijmout jeho odlišnosti, nechtít ho změnit, ale respektovat ho. Jen tak má možnost vystoupit ze své ulity a otevřít se světu, kterého se bojí.

    OdpovědětVymazat
  8. Hned bych si zaskládala s Jeníkem, puzzle mám moc ráda a sladké ještě radši, takže po skládání, bych se s Jéňou pustila do té bublaniny. Doufám, že by mi kousek dal. ;-) Hezký den, u nás dnes i trochu vykukuje sluníčko. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. MARCELKO, TVOJE DĚTI MAJÍ LÁSKY VELIKÁNSKOU HROMADU. JSI SKVĚLÁ MAMKA :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Amelie,jste skvělá mamka a žena hodna obdivu. Moje dcerka si z puzzlí udělala koně jako hrom....máme jich 50 pláten na zdech jejího pokojíčku,a minimálně deset krabic musí být připraveno ke skládání...autisté rádi skládají puzzle.....hodně trpělivosti k dalším krokům:-)..Erika

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...